//

Iphone kan geen afspraken accepteren

Iphone kan geen afspraken accepteren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Met mijn Iphone kan ik geen afspraken accepteren die ik via Outlook op mijn Iphone ontvang. Als ik een afspraak via Outlook op mijn laptop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-02-11, 18:00
oosterveen oosterveen is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard Iphone kan geen afspraken accepteren

Met mijn Iphone kan ik geen afspraken accepteren die ik via Outlook op mijn Iphone ontvang.

Als ik een afspraak via Outlook op mijn laptop ontvang dan kan ik deze accepteren en vervolgens synct alles ook netjes.

Als ik een afspraak via Outlook op mijn Iphone ontvang, dan krijg ik een mail met daarin de afspraak en ik zie in de agenda een update staat met een afspraak. Ik kan 100 x op accepteren klikken (maakt niet uit of ik dat nou via de agenda of via de mail doe), maar ik kan hem maar niet accepteren.

Ik kan de afspraak dan ook alleen accepteren als ik weer achter mijn laptop zit.

Hoe kan dit?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda: afspraken accepteren van Google Calendar jelle86 iPhone Apps 1 28-04-11 08:30
Iphone kan geen afspraken uit Oulook accepteren oosterveen iPhone algemeen 0 11-02-11 10:18
Geen prive afspraken in Calendar ? aeh iPhone Apps 2 29-01-11 11:18
Mac OS X: Vergaderverzoeken accepteren in iPhone ReSa2008 Desktop-applicaties 2 14-10-10 17:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:26.