bevestiging discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds kort een ipod touch 4G en had die gesynchroniseerd met windows vista, maar een paar maanden later ben ik overgestapt naar windows ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
bevestiging
ik heb sinds kort een ipod touch 4G en had die gesynchroniseerd met windows vista, maar een paar maanden later ben ik overgestapt naar windows 7 en heb hier weer itunes geïnstalleerd en toen ik mijn ipod weer wilde laten synchroniseren kwam er de melding dat ik mijn inhoud moet wissen. nu heb ik alle aankopen al in mijn itunes bibliotheek gezet maar ik zou graag willen weten of de saves van je apps dan ook bewaard blijven en na het wissen en synchroniseren alles weer is als voor het synchroniseren?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet zal dat bij de ene app wel, bij de andere niet het geval zijn. Hangt er vanaf hoe de ontwikkelaar dat heeft gemaakt... Blijft dus afwachten c.q. een gok. Bekijk het zo: wat meegekomen is, is meegenomen
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bevestiging iphone 4 bestelling | wvanberkum | Odido (T-Mobile) | 1 | 22-07-10 11:51 |
Verzonden email lees bevestiging? | att iPhone | iPad algemeen | 0 | 13-05-10 22:05 |
Jailbreak en unlock bevestiging | iDiana | Archief | 1 | 10-01-10 14:09 |
sms LEES bevestiging | Almere | Jailbreak apps en thema's | 4 | 29-12-09 15:30 |
Bevestiging van Jailbreak/Unlock programma's | Doblie | Chat en geruchten | 26 | 06-07-08 20:43 |
|
|