//

"Slimme" afspeellijsten bug?

"Slimme" afspeellijsten bug? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben er sinds kort achter gekomen dat je in itunes ook slimme afspeellijsten kan maken. Zo had ik er bijvoorbeeld eentje gemaakt met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-11, 09:46
stevendeen stevendeen is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard "Slimme" afspeellijsten bug?

Ik ben er sinds kort achter gekomen dat je in itunes ook slimme afspeellijsten kan maken. Zo had ik er bijvoorbeeld eentje gemaakt met de laatste 10 nummers die ik heb geluisterd. In itunes werkt dit prima, en wordt die afspeellijst ook automatisch bijgewerkt. (Als ik een nieuw nummer luister verschijnt die automatisch bovenaan de afspeellijst.)

Als ik de afspeellijst echter op mijn iphone 4 zet, wordt die niet meer automatisch bijgewerkt. Ik zie dus de 10 nummers die ik het laatst in itunes heb afgespeeld, maar als ik dan een nummer op mn iphone luister wordt de afspeellijst niet bijgewerkt. Dat is erg irritant, want ik gebruik die afspeellijst juist om te zien welk nummer ik net zat te luisteren.

Hopelijk herkent iemand dit probleem, en weet diegene wat te doen om een slimme afspeellijst ook op je iphone te laten werken. Alvast bedankt voor de moeite in ieder geval.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-02-11, 09:48
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Deze moet je dan ook telkens opnieuw synchroniseren met iTunes en dan wordt de afspeellijst weer vernieuwd!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 21-02-11, 10:18
stevendeen stevendeen is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Bedankt voor je reactie, maar dat verhelpt het probleem helaas niet.
Het probleem is namelijk dat de iphone zelf de afspeellijst niet bijwerkt, terwijl dit op mijn oude ipod wel werkte.

Ik synchroniseer mijn iphone namelijk maar ongeveer eens per maand, maar in die tussentijd luister ik wel veel muziek. En als ik dan via mijn iphone een nummer heb geluisterd, hoort die toch ook in de afspeellijst 'onlangs afgespeeld' te verschijnen?

Nogmaals, in iTunes werkt het prima, alleen dat is voor mij niet zo nuttig. Ik wil graag dat een net geluisterd nummer op mijn iphone ook in de afspeellijst op de iphone verschijnt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's "app" bug? Guest-20161104111522 Muziek, foto & video 0 23-04-11 12:03
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
"coverflow" bug (?) spitsebeest iPhone algemeen 3 25-03-09 13:34
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 13:25
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:44.