iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   iCal sync met iPhone (verschillende agenda's ?) (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/8562-ical-sync-iphone-verschillende-agenda-s.html)

Probe 02-03-08 14:00

iCal sync met iPhone (verschillende agenda's ?)
 
hallo,

ik ben nieuw hier,
toch vond ik dit niet direct terug

in iCal kan je verschillende groepen maken (agenda's) in de kalender,
(bv. werk, prive, school, ...)
maar als je synced naar de iPhone, zijn die groepen weg,

bestaat er een 'tweak' om er voor te zorgen dat je toch alle groepen
gescheiden kan houden ?

brammie28 26-03-08 21:51

Ik ben ook erg benieuwd naar het antwoord op deze vraag!! Zit er zelf ook mee omhoog.

truckdiver 26-03-08 21:55

noop gaat niet,alles op de iphone zit in 1groep

wh00pz 26-03-08 23:57

ik zoek dat ook idd.. Maar denk dat het nog wel ff zal duren voordat zoiets zal komen

herbie65 27-03-08 06:33

is geen tweak voor.
Gewoon hopen dat Apple dat in een van de volgende firmware updates meeneemt....
en dan ook gelijk de week-view.....

mhoutman 27-03-08 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 (Bericht 87974)
is geen tweak voor.
Gewoon hopen dat Apple dat in een van de volgende firmware updates meeneemt....
en dan ook gelijk de week-view.....


en dan ook gelijk "mac to do" syncing inbouwen, want dat zijn ze echt vergeten :mad:

Bxlbook 27-03-08 14:07

Inderdaad, ik vind de kalender op iphone maar zwakjes in vergelijking met Ical. Hopelijk gaan ze dit snel verbeteren...

Mir 29-03-08 22:39

ik heb de ervaring dat niet alles exact wordt gesyncroniseerd. Tijden veranderen vanzelf, dit is niet echt handig...

brammie28 29-03-08 22:55

Dat verspringen van je afspraken komt door een bug in je tijdsinstellingen. Je moet je tijd niet automatisch laten verspringen voor zomer en winter tijd en je moet je tijdszone op amsterdam instellen.

Gr. B

Mir 29-03-08 23:18

Thanks!

Ik ben erg blij met de iphone vind het soms alleen niet zo gebruiksvriendelijk als ik van apple gewend ben.... Maar prettig dat er dan zo'n forum is!:)

joblife 22-02-10 14:52

Waar ik last van heb: ik heb met onze band een gedeelde google agenda die ik perfect zie in Ical, deze bandagenda bevat ook een aantal 'gedelegeerde' agenda's, die ik dus wel in Ical zie maar niet op mn Iphone. Weet iemand hoe je deze gedelegeerde agenda's wel te zien krijgt op je i-phone? In I-tunes kan ik namelijk ook niet kiezen om deze agenda's te syncen, terwijl ze dus wel in ical staan...

ErikCreative 09-07-10 15:14

Dit probleem heb ik ook. Weet iemand of er reeds een oplossing of workaround voor is?

Paulie66 06-08-10 22:17

Ik heb dit probleem niet:

Op mijn vriendin's iPhone 3GS (iOS4) en op mijn iPhone 3G staan allebei dezelfde agenda's oftewel mijn werkagenda, mijn thuisagenda, haar werkagenda en haar thuisagenda. Alle vier de agenda's hebben verschillende kleuren zodat ze als zodanig herkenbaar zijn in iCal, MobileMe en de iPhone's

Feit is dus wel dat ik een MobileMe-account heb en dat ik eerst mijn MobileMe account heb gesyncd met m'n iCal van m'n MacBook Pro. In MobileMe werden op deze manier de agenda's overgenomen en vervolgens weer verspreid over beide iPhone's. Nu weet ik exact wanneer ik bijv. de auto niet heb of wanneer ik moet oppassen op de kids en andersom. Heel makkelijk dit systeem!

stevenflappy 06-08-10 22:26

Werk ook met MobileMe en dat werkt echt goed. Meer voordelen;
Mail die je al gelezen hebt wordt op alle apparaten meteen als gelezen gezet,
alle agenda's een eigen kleur en mail echt direct op je apparaten.
Werkt samen met onze iphone's, iPad en iMac; echt een aanrader! Kost wat, maar heb je ook wat!!

Colpaert 27-08-10 21:54

Bestaat hier een oplossing voor zonder mobileMe?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:08.