//

Backup iphone wel op computer maar niet in itunes

Backup iphone wel op computer maar niet in itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Onlangs heb ik een jailbroken iphone 3gs van 3.1.3 geüpdatet naar 4.2.1. Gewoon via bijwerken in itunes. Wel was de iphone oorspronkelijk met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-02-11, 12:56
Sprintking Sprintking is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Dordrecht
Berichten: 9
Standaard Backup iphone wel op computer maar niet in itunes

Beste lezer,

Onlangs heb ik een jailbroken iphone 3gs van 3.1.3 geüpdatet naar 4.2.1. Gewoon via bijwerken in itunes. Wel was de iphone oorspronkelijk met een andere itunes gesynchroniseerd. Uiteraard is er automatisch een backup gemaakt die overigens erg lang duurde. Nu is de iphone geüpdate naar 4.2.1. maar ben ik verder alles kwijt (hij heeft zichzelf automatisch helemaal hersteld naar de fabriekinstellingen. In itunes probeert hij zichzelf te herstellen echter er volgt steeds een foutmelding. Wanneer ik met de rechtermuisknop op de iphone druk en ik selecteer terugzetten vanaf reservekopie staat de juiste reservekopie er niet tussen (wel die van mijn eigen iphone en ipod). Wel kan ik deze reservekopie terugvinden in mijn computer. Hoe krijg ik deze reservekopie terug in itunes? De apps vind ik niet het belangrijkst maar al m'n contacten wel! Ik hoop op een echte kenner die mij hiermee kan helpen!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
backup terugzetten maar niet te vinden in itunes.. eyes iTunes 1 29-07-13 19:41
Windows: muziek speelt wel in iTunes maar niet op iPhone sth313 iTunes 4 18-10-11 14:51
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! druppers iPhone algemeen 9 04-06-10 16:13
Apps niet zichtbaar op iphone maar wel in itunes lucvanmolken iPhone Apps 11 29-07-09 01:14
Computer herkent iphone wel maar kan niks doen. IphoneHL Archief 5 10-05-09 12:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:43.