Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een ipod touch 4g, en heb mijn pc opgeschoont en me muziek perongeluk allemaal verwijdert. op een een of andere manier is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library
hallo,
ik heb een ipod touch 4g, en heb mijn pc opgeschoont en me muziek perongeluk allemaal verwijdert. op een een of andere manier is mijn muziek van me ipod ook allemaal weg. maar als ik itunes klik en dan (ipod david) ga dan staat alle muziek er nog en kan ik het gewoon afspelen, maar hoe krijg ik dan mijn muziek in itunes op me ipod of op mijn itunes library. dus die situatie
dus hoe krijg ik die muziek onder apperaten wel op ipod touch en bibliotheek? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac | RVaarkamp | iTunes | 3 | 24-10-10 21:35 |
Windows: Muziek van ITunes naar map slepen | Stefandaman | iTunes | 2 | 20-10-10 12:06 |
Windows: niet alle muziek van mijn computer gaat naar itunes | evivanlaarhoven | iTunes | 2 | 19-01-10 16:20 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|