//

syn van iphone naar Mac werkt niet?

syn van iphone naar Mac werkt niet? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds ik een Mac heb aangeschaft, heb ik allerlei problemen met uitwisseling contacten en agenda tussen iphone en de mac. Nu lukt het wel van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-03-11, 09:24
liesbethu liesbethu is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Question syn van iphone naar Mac werkt niet?

sinds ik een Mac heb aangeschaft, heb ik allerlei problemen met uitwisseling contacten en agenda tussen iphone en de mac. Nu lukt het wel van Mac naar iphone, maar niet andersom. Met outlook ging dit een stuk makkelijker. Moet ik dan toch outlook voor Mac aanschaffen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-03-11, 09:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Outlook 2011 voor Mac moet je zeker niet aanschaffen want die synct alleen maar contacten, dan ben je nog verder van huis.

Geef eerst eens aan hoe je synct met je nieuwe Mac. iCal en Address Book syncen perfect met een iPhone via iTunes. En ook perfect met MobileMe.
  #3  
Oud 04-04-11, 14:10
Triumphs Triumphs is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Nou wanneer ik in contacten op de iPhone 4 een wijziging aan breng en hem synchroniseer met m'n Mac dan komt die wijziging NIET te staan in mijn adresboek. RA RA?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 2G: Herstelt van 3.1.2 naar 3.1.3, Dock werkt niet Demon Hunter Jailbreak 4 29-10-10 14:45
Windows: Itunes syn niet meer met iphone robvdk iTunes 2 10-05-10 19:21
Video: sommige films van iphone naar itunes (mac) lukt niet, Misschien te lang? bienknust Muziek, foto & video 0 21-10-09 17:27
Iphone G3 contacten Niet overzetbaar van mac naar Iphone heidigelders iTunes 7 09-09-08 16:33
HELP:Ik heb me iphone geupgrade van 1.1.1 naar 1.1.4 installer werkt niet.. vy_k Archief 1 12-04-08 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.