//

iTunes herstellen na pc-crash

iTunes herstellen na pc-crash discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een pc-crash heb ik op de nieuwe pc iTunes geinstalleerd. Als ik nu wil synchroniseren, worden de gegevens en apps op mijn iphone4 overschreven ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-03-11, 07:21
wilR wilR is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard iTunes herstellen na pc-crash

Na een pc-crash heb ik op de nieuwe pc iTunes geinstalleerd. Als ik nu wil synchroniseren, worden de gegevens en apps op mijn iphone4 overschreven met de inhoud van iTunes (leeg). Is er een mogelijkheid de gegevens van mijn iphone te redden en ze naar het iTunes programma te kopiëren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-11, 12:27
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Volgende keer ff zoekfunctie gebruiken
Maar selecteer je telefoon links in iTunes, rechtermuisklik en dan aankopen overzetten. Dit een paar keer herhalen tot boven in de balk niks meer gebeurd. Hierna staat je bibliotheek weer gelijk met je iPhone en kun je zonder problemen synchroniseren.
  #3  
Oud 11-03-11, 08:10
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Heb exact dezelfde vraag..Precies net mijn laptop overleden, terwijl ik vandaag een nieuwe ga halen, macbook pro 13inch of een Dell, twijfel nog beetje..Dat hij nu moet craschen..Dus ik ben ook niets kwijt? Gewoon bovenstaand volgen en dan heb ik alles weer in itunes staan? Hij deed al wel moeilijk met 4.3 erop zetten trouwens..Iedere keer netwerkproblemen terwijl die er niet zijn, maar dat is een ander probleem, sorry..

Al lang blij dat ik dus niets kwijt ben..Van het weekend dus maar syncen met de Macbook of met een windows laptop, haha...
  #4  
Oud 11-03-11, 14:48
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Dit zou inderdaad ook voor jou moeten werken bij een nieuwe laptop
  #5  
Oud 13-03-11, 21:13
mariamarijke mariamarijke is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard

mijn vraag gaat over een i pod touch 8 gb. gecrashde laptop. Aankopen staan op een nieuwe. nieuw aangeschaft op nieuwe laptop (met i tunes plus machtiging op p.c.) kan ik niet op i podd zetten. Wat moet ik doen?
Reageren

Labels
pc-crash



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: HELP! iphone niet meer te herstellen na crash Roccade iTunes 5 23-08-10 19:56
na crash niet meer te herstellen arjanm iPhone algemeen 0 23-06-10 20:09
help!! help!!na crash niet meer herstellen nestor Archief 2 17-09-08 21:16
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? Flyerbunch Archief 4 30-04-08 10:50
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? Flyerbunch Archief 1 30-04-08 10:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:06.