//

Problemen met synchronisatie op andere pc's

Problemen met synchronisatie op andere pc's discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik zit met een klein probleem, Ik heb mijn Iphone 4 (4.2.1) als eerst via mijn laptop aangemeld door Itunes 10 erop te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-03-11, 14:43
ramroep ramroep is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard Problemen met synchronisatie op andere pc's

Hallo mensen,

Ik zit met een klein probleem, Ik heb mijn Iphone 4 (4.2.1) als eerst via mijn laptop aangemeld door Itunes 10 erop te zetten, geeft helemaal geen problemen. Nu heb ik itunes op mijn normale pc geďnstalleerd, als ik dan apps download en erop wil zetten dan zet hij hem er niet op. Ik heb vervolgens op een ander pc Itunes 10 geďnstalleerd maar geeft dezelfde probleem aan.....

Itunes geeft aan dat het is gedownload en hij geeft hem gewwon aan in de map Apps, alleen zet hij het niet op mijn Iphone....maar als ik het met mijn laptop doe dan zet hij het wel over op mijn Iphone.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

Bvd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Adresboek synchronisatie met iTunes problemen Jordie Segers iTunes 28 11-11-11 12:15
synchronisatie met andere mac (wisselen van Itunes) kogel iTunes 8 20-03-11 21:07
Cyda crasht met andere problemen DaOxx Jailbreak apps en thema's 0 25-11-10 16:01
Adresboek synchronisatie met iTunes problemen (Mogelijke oplossing) Jordie Segers iTunes 0 11-11-08 22:14
Adresboek synchronisatie met iTunes problemen Jordie Segers iTunes 1 11-02-08 17:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:13.