//

Iphone 2G updated naar 4.0 Dikke problemen

Iphone 2G updated naar 4.0 Dikke problemen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wist niet goed in welke catogorie ik het moest zetten, dus ik zette het hier. Gisteren heb ik mijn iphone 2G met 3.1.3 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-03-11, 09:19
joppiejo joppiejo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 12
Exclamation Iphone 2G updated naar 4.0 Dikke problemen

Hallo,
Ik wist niet goed in welke catogorie ik het moest zetten, dus ik zette het hier.
Gisteren heb ik mijn iphone 2G met 3.1.3 daar had ik een gekraakte versie van de IOS 4.0 opgezet. mijn iphone restart alles is perfect maar ik was al mijn sms'en telefoonnummers kwijt dus ik dacht als ik die laat herstellen zet die alleen de info erop.
In de IOS 4.0 heb je dus dat je zo ziet hoeveel procent je batterij is.
Itunes restart hem en bang ik zie geen procent meer langs mijn batterij.
Maar raar genoeg werken alle 4.0 functies nog zoals twee keer home button tap is da dock waar je snel kan overschakelen. en de looks zijn helemaal het zelfde buiten die batterij.ik kijk naar firmware en het zegt 3.1.3 maar toch doet het bijna hetzelfde als een 4.0
Ik vond het jammer ik dacht nu laat ik het even maar als ik iets wil doen in landscape mode wil dat ook niet werken.
Dat vond ik echt heel ambetant.
Nu vroeg ik mij af is er een manier om de vorige synchronisatie in een map te vinden en dan bijvoorbeeld manueel alleen de nummers er terug in te slepen en als dat er niet is weet er iemand hoe ik bij het syncroniseren die 100 procent enzo blijf behouden? Zoniet kan er mij dan iemand uitleggen hoe ik gewoon terug naar 3.1.3 ga?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-11, 13:25
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Waarom denk je dat Apple de 2G uitsluit voor 4.x? Daarom dus
__________________

  #3  
Oud 11-03-11, 16:00
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Je hebt een getweakte, (met 'ingebouwde' functies die vanaf iOS 4 geïntroduceerd zijn) custom 3.1.3 geïnstalleerd. Geen 4.0 want dat zou iTunes simpelweg weigeren te installeren. Vandaar dus dat je ziet dat je iPhone 3.1.3 aangeeft.

Welnu. Je kunt dus gewoon herstellen (op 'herstel' drukken in iTunes) en er weer 3.1.3 maar dan de gewone versie op laten zetten. Daarna zet je je backup terug van bijv. 1 dag vóór je zogenaamde update en klaar is Kees en jij hebt weer een normaal werkende iPhone.
  #4  
Oud 11-03-11, 18:47
joppiejo joppiejo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Je hebt een getweakte, (met 'ingebouwde' functies die vanaf iOS 4 geïntroduceerd zijn) custom 3.1.3 geïnstalleerd. Geen 4.0 want dat zou iTunes simpelweg weigeren te installeren. Vandaar dus dat je ziet dat je iPhone 3.1.3 aangeeft.

Welnu. Je kunt dus gewoon herstellen (op 'herstel' drukken in iTunes) en er weer 3.1.3 maar dan de gewone versie op laten zetten. Daarna zet je je backup terug van bijv. 1 dag vóór je zogenaamde update en klaar is Kees en jij hebt weer een normaal werkende iPhone.
Dankuwel (;
Reageren

Labels
crash, update 4.0 firmware fout, werkt niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help!!!! my old iphone needs to be updated how???!! demigamer iPhone algemeen 7 12-02-11 09:36
iPhone 4 dikke kras KevinTjan iPhone algemeen 4 05-01-11 04:06
(Updated) Ultimate guide to unlock virgin iPhone 1.1.1 AllStar Unlock [archief] 12 27-10-07 16:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.