//

kan geen verbinding maken met iTunes

kan geen verbinding maken met iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) na i Tunes te hebben ge update naar versie 2.1.1,bleek ineens dat ik al mijn apps en afspeelijsten en muziek kwijt was ??? gelukkig had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-03-11, 15:01
dirk1947 dirk1947 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Berichten: 2
Angry kan geen verbinding maken met iTunes

na i Tunes te hebben ge update naar versie 2.1.1,bleek ineens dat ik al mijn apps en afspeelijsten en muziek kwijt was ??? gelukkig had ik een backup (door schade en schande wijs geworden in het verleden) en kon ik alles weer goed krijgen,nu kan ik echter al sinds gisteravond geen verbinding krijgen met zowel de update server voor mijn iPod en iPhone als ook de iTunes server zelf apps worden bijvoorbeeld niet bijgewerkt als ik op updates bijwerken klik.

krijg dan de melding : de iTunes update-server is niet bereikbaar controleer de netwerkverbinding of probeer het later opnieuw

Hebben hier meer mensen last van en is het gewoon de massale drukte vanwege de updates ?

wie weet meer ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-11, 16:31
Kluistertijd Kluistertijd is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik heb deze melding al een paar weken. Zwaar irritant.

Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (502)

Kijk dus uit naar de reacties op dit topic.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Kan geen verbinding maken met Itunes Store Debra iTunes 14 16-09-11 22:26
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store bosskov iTunes 10 07-09-11 23:22
iPhone 1e gen.: iphone kan geen verbinding met itunes maken door toegangscode seyour Unlock 1 18-02-11 22:18
iphone kan geen verbinding maken met itunes gappykruft iTunes 1 18-06-10 13:33
iTunes kan geen verbinding maken met de iPhone, omdat er zich een fout heeft voorgeda gckalf iTunes 3 03-04-09 12:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.