iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   begintijd afspraken klopt niet na synchronisatie Iphone met Outlook (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/86615-begintijd-afspraken-klopt-niet-na-synchronisatie-iphone-outlook.html)

ibrouw 13-03-11 10:29

begintijd afspraken klopt niet na synchronisatie Iphone met Outlook
 
sinds enkele weken klopt de begintijd van mijn afspraken niet in mijn Iphone. Deze worden 1 uur eerder in de agenda van Iphone gezet, dan in mijn agenda van Outlook staat.
De tijdzone bij instellingen staat op Amsterdam; ook in Outlook. Wellicht ligt het aan de installatie van de app Weekcal. Maar deze heb ik inmiddels verwijderd, alle agendaitems verwijderd en er opnieuw ingezet via sync. Maar dan nog blijft het probleem spelen. Wie weet de oplossing?

Peedipablo1 14-03-11 17:54

Ik heb helaas geen idee.. Echter heb ik zelf het probleem dat de synchonisatie van Iphone naar computer niet werkt. Ik werk met Windows XP en outlook 2003. Heeft iemand tips hoe ik kan synchroniseren zodat contacten en agendapunten die ik op mijn Iphone invoer ook op mijn computer komen te staan.

Alvast bedankt!

gr

vuurvreter 14-03-11 18:46

Ik gebruik Google Calendar Sync ism met mijn Gmail account, dit werkt perfect.
Wel moet je in itunes het synchroniseren van je agenda uitzetten.

ibrouw 14-03-11 20:39

Het vreemde is dat het altijd heel goed heeft gewerkt en nu ineens niet meer. Ik wil gewoon mijn Iphone syncen met de agenda van Outlook en begrijp niet dat dit niet meer goed loopt. Heel irritant.
Wie kan mij helpen; en het liefst niet via allerlei andere programma's

jemmie 14-03-11 20:55

Wijkt de tijd altijd hetzelfde af?

Staat de tijdzone op de volgende lokatie goed?

Instellingen | Mail, Contacten, Agenda en vervolgens bijna onderaan.

ibrouw 15-03-11 12:42

de tijd wijkt steeds 1 uur af. De afspraken komen 1 uur vroeger in mijn Iphone te staan. Zoals ik al aangaf in mijn 1e bericht staat zowel in mijn Iphone als in Outlook de instelling van de tijdzone op Amsterdam.

jemmie 15-03-11 16:03

Je weet dat op de iPhone twee locaties zijn waar je de tijdzone in kan geven?

ibrouw 15-03-11 19:44

Nee, ik heb gekeken bij Instellingen- mail contacten agenda
Verder zie ik t nergens staan (heb n oude IPhone).
Misschien is dat t probleem. Maar dan nog vreemd dat ik er 1,5 jaar geen last van heb gehad. Wat is de andere lokatie?

jemmie 15-03-11 20:29

Bij instellingen | Algemeen | Datum en Tijd. Deze staat waarschijnlijk op automatisch, maar als je deze op handmatig zet en vervolgend de tijd en tijdzone goed zet staan de afspekaen dan wel op de goede tijd?

ibrouw 16-03-11 18:59

Hallo Jemmy,


dit heb ik nagekeken en op handmatig gezet. Daarbij komt Amsterdam te staan. Daarna heb ik gesynct zonder agenda, zodat alles uit de agenda van mijn Iphone is gehaald.. Daarna weer opnieuw gesynct en nog steeds staan de afspraken een uur te vroeg in de Iphone. Helaas, dat was dus niet de oplossing.

groeten
inge


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.