iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   3GS 32 GB Firmware 4.3 wel of niet installeren (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/86945-3gs-32-gb-firmware-4-3-niet-installeren.html)

iPhonevanFranske 17-03-11 10:34

3GS 32 GB Firmware 4.3 wel of niet installeren
 
iPhone 3GS 32Gb no JB volledig origineel provider T-Mobile i150.;)
Moet ik nu wel of niet een upgrade naar 4.3 doen. Hoor en lees zoveel tegenstrijdige berichten.:O Heb geen zin in een toestel wat dan ineens niet meer werkt.:mad:
Wie weet raad. Graag jullie ervaringen en/of tips.

wopper 17-03-11 11:09

Probleem is alleen met vodafone simkaarten.

iPhonevanFranske 17-03-11 13:05

Update uitgevoerd. Was binnen 30 min. gebeurd. Geen problemen tot dusver.
Had wel eerst navraag gedaan bij T-mobile store.
Alles werkt naar behoren tot zover.

robvangenderen 17-03-11 14:31

leuk en aardig allemaal, maar ik heb ook 4.3 nog niet gejaildbreakt. is het mogelijk dat ik naar 4.1 terug kan gaan? omdat ik hem wil jailbreaken.
maar ik krijg te horen dat ze niet kunnen jailbreak omdat 4.3 er op staat...
en anders moet ik veel te lang wachten op 4.3.1 of iets anders.
iemand een oplossing?

ps ik kan hem namelijk nog niet gebruiken, omdat er een duitse t-mobilelock op staat, die wil ik er af hebben...

XIII 17-03-11 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robvangenderen (Bericht 652529)
is het mogelijk dat ik naar 4.1 terug kan gaan? omdat ik hem wil jailbreaken.

Zoals zo vaak de afgelopen dagen al gemeld: alleen als je de SHSH blobs voor 4.1 voor jouw iPhone hebt opgeslagen.

robvangenderen 18-03-11 09:06

afgelopen dagen heb ik geen tijd gehad om 24uur per dag op het forum te neuzen.
wat zijn shsh blobs, hij is net nieuw mn iphone, er staat nog niets op qua contacten e.d. nog geen apps, ja angry birds :)

Bomans 18-03-11 09:54

Dan kan je niet downgraden naar een eerdere firmware en al zeker niet unlocken.

Gebruik hem voorlopig maar als iPod.

robvangenderen 18-03-11 10:24

t-mobile duitsland geeft geen unlockcodes, omdat ie nog geen 2 jaar oud is, zelfs afkopen werkt niet.
t-mobile nederland heeft geen invloed om duitse unlockcodes te krijgen :(
moest contact opnemen met apple van t-mobile, misschien dat dat lukt

dutchfarmer 18-03-11 11:06

Hoi mensen,

Ben zelf ook een van de gelukkige sufferds welke gisteravond zonder verder na te denken mijn iphone 3gs upgrade op zijn iphone heeft gezet. Ook ik het een simkaartje van Vodafone. Ja je raadt het al...... hij doet niets meer.
Gebeld met Vodafone nederland. Antwoord: ja, dat is jammer voor u meneer. Kunnen we momenteel niets aan doen. Vervolgens naar de Vodafone winkel om de hoek, want had het idee van stop er een nieuw simkaart in. Dit werkt ook niet.

Het enige advies is om voorlopig GEEN update binnen te halen indien je klant ben bij Vodafone. Want de overig providers ondervinden geen problemen. Met de simkaart van KPN van mijn partner werkt mijn Iphone prima.

Dezelfde problemen worden ook ondervonden door mensen met een ipad op dit moment.
Lange leven Vodafone.........ik stap deze zomer in ieder geval over naar een andere provider want ben helemaal klaar met Vodafone!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:45.