//

na upgrade mobileme is outlook agenda leeg

na upgrade mobileme is outlook agenda leeg discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een melding van MobileMe ( On May 5, 2011, MobileMe will transition completely to the new Calendar service that we launched in October.) dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-03-11, 12:43
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard na upgrade mobileme is outlook agenda leeg

Na een melding van MobileMe (On May 5, 2011, MobileMe will transition completely to the new Calendar service that we launched in October.) dat ik moest upgraden naar versie 1.6.5 is het volgende gebeurd:

In outlook werd mijn agenda die zich in de hoofdmap bevond leeg getrokken. Alle afspraken werden in een nieuwe agenda gezet in MobileMe-agenda's. Gevolg: als ik een afspraak maak komt deze niet automatisch in mijn outlookagenda. Als ik iemand uitnodig krijg ik geen meldingen omdat de agenda zich niet in de hoofdmap bevindt en als ik een uitnodiging ontvang komt deze wél terecht in mijn outlookagenda. Het wordt dus een chaos.

Weet iemand hoe ik de mobile-me agenda weer kan wijzigen zodanig dat deze wel goed synchroniseert maar zich toch als hoofdagenda van outlook gedraagt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-11, 13:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

U gebruikt dus OS X? Ik ga er voorzichtig van uit dat u dan ook Outlook 2011 gebruikt. Indien dat het geval is hebt u pech, Outlook 2011 synchroniseert alleen contacten met MobileMe, geen kalenders.

Gebruikt u Outlook 2007/2010 in Parallels of VMWare Fusion (of eventueel in VirtualBox) dan is er geen probleem. De Windows versies syncen perfect met MobileMe.

De nieuwe kalender in MobileMe is een CalDAV en die synchroniseert met ongeveer alles, behalve Outlook 2011 for Mac.
  #3  
Oud 18-03-11, 14:02
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard Upgrade MobileMe in combi met outlook

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik gebruik op kantoor windows outlook 2007 en windows 7. Tot gisteren ging het prima, voor de update. Dit probleem is ontstaan na de update. Ik weet dat ik een ingewikkeld verhaal heb geschreven maar het beschrijft precies mijn probleem.
  #4  
Oud 18-03-11, 14:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mees Bekijk bericht
Bedankt voor je snelle reactie.

Ik gebruik op kantoor windows outlook 2007 en windows 7. Tot gisteren ging het prima, voor de update. Dit probleem is ontstaan na de update. Ik weet dat ik een ingewikkeld verhaal heb geschreven maar het beschrijft precies mijn probleem.
Dat hoeft geen probleem te zijn in Windows, gewoon op de nieuwe MobileMe CalDAV kalender abonneren.
  #5  
Oud 18-03-11, 14:12
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard Upgrade MobileMe in combi met outlook

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat hoeft geen probleem te zijn in Windows, gewoon op de nieuwe MobileMe CalDAV kalender abonneren.
Voor de duidelijkheid: ik zíe de agenda wel in outlook en kan deze ook bewerken etc.
  #6  
Oud 18-03-11, 17:44
BMWesley BMWesley is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard

Heb precies hetzelfde probleem. Mobile Me en Itunes er af gegooid en nieuw geinstalleerd, maar dan nog zie ik een lege Outlook agenda en een volle mobileme agenda in outlook waar de vergaderverzoeken niet in landen. Ik kan in outlook ook geen optie vinden om de mobile me agenda als default te gebruiken.

Inmiddels heb ik een downgrade naar de oude Calendar uitgevoerd en nu wordt er weer gesyncd met mijn normale Outlook agenda (www.me.com/calendar/downgrade), maar dat kan toch niet de bedoeling zijn....

Laatst gewijzigd door BMWesley; 19-03-11 om 00:35.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
MobileMe agenda verdwenen uit Outlook Sjakie81 iPhone algemeen 4 04-11-10 21:04
Outlook agenda overzetten in windows live agenda wous5 iPhone algemeen 2 27-07-10 08:57
Exchange agenda & Outlook agenda salsajim iTunes 7 23-02-10 21:49
Probleem MobileMe en outlook DutchSecret iTunes 1 08-05-09 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:08.