iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   fotos synchroniseren werkt niet via ipad. HELP! (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/87698-fotos-synchroniseren-werkt-niet-via-ipad-help.html)

canero 27-03-11 20:37

fotos synchroniseren werkt niet via ipad. HELP!
 
mensen, ik sta voor een raadsel.
Als ik uit een map van mijn PC fotos laad, dan worden de vorige die ik op mijn I-pad heb staan gewoon overgeschreven. Ook wordt de naam van de foto's niet vermeld. Er staat nu "foto bibliotheek" Ik kies op optie fotos synchroniseren uit.. maar ik kan niet de optie geselecteeerde mappen kiezen? kan iemand mij helpen?Ik kan dit trouwens wel met een Iphone. Ik beschik over een ipad 2, en de nieuwste versie 4.3.1 van me ipad. ik sta :mad: enig idee wat ik nog kan doen??

WPT 27-03-11 23:03

De beste oplossing is de iPad 2 aan mij verkopen voor de standaard winkel prijs. Nee geintje.

Als ik je vraag goed begrepen heb kan niet wat jij wilt. Je bent namelijk aan het synchroniseren. Dit betekend dat iTunes de map op je iPad precies hetzelfde maakt als de geselecteerde map op je computer. Daarbij kan hij dus ook foto's verwijderen.

canero 28-03-11 01:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WPT (Bericht 656428)
De beste oplossing is de iPad 2 aan mij verkopen voor de standaard winkel prijs. Nee geintje.

Als ik je vraag goed begrepen heb kan niet wat jij wilt. Je bent namelijk aan het synchroniseren. Dit betekend dat iTunes de map op je iPad precies hetzelfde maakt als de geselecteerde map op je computer. Daarbij kan hij dus ook foto's verwijderen.

Denk toch niet dat je me begrijpt. Laat ik t makkelijk houden.. Ik koop een iPad van 600 euro. Dan ga ik er vanuit dat ik foto's vanaf me pc op me iPad kan zetten en dat werkt niet. Kan geen geselecteerde mappen kiezen.. Begrijp je me nu :p

WPT 28-03-11 10:32

Gewoon je iPad aansluiten. Links in het menu van iTunes je iPad aanklikken dan het kopje foto's kiezen en daar kun je kiezen welke mappen hij moet syncen.

canero 28-03-11 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WPT (Bericht 656524)
Gewoon je iPad aansluiten. Links in het menu van iTunes je iPad aanklikken dan het kopje foto's kiezen en daar kun je kiezen welke mappen hij moet syncen.

Tja dat dacht ik dus ook...maar helaas kan het vinkje van geselecteerde mappen niet kiezen. Nog meerdere opties ?

WPT 28-03-11 22:33

Nee, niet dat ik weet.

Je kan wel met de camera connection kit nog foto's op je iPad zetten. Met deze kit kun je foto's van een camera, sd kaart en sommige andere usb devices afhalen.

canero 29-03-11 18:11

Heb de oplossing. De oplossing is... maak een willekeurig mapje aan in mijn documenten bijv: ipad fotos. ga naar je apparaten van je itunes, klik op je IPAD, en dan mapje fotos. Selecteer de map die je gemaakt hebt. (ipad fotos) Sleep daarna je mapjes met fotos in itunes zelf onder het kopje ipad fotos. zo simpel is het...en dan syncen :D. VOILAAAAAAAA

Roonwig 29-03-11 22:15

Pfffff wat ben ik blij dat ik een mac heb .....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.