//

fotos synchroniseren werkt niet via ipad. HELP!

fotos synchroniseren werkt niet via ipad. HELP! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) mensen, ik sta voor een raadsel. Als ik uit een map van mijn PC fotos laad, dan worden de vorige die ik op mijn I-pad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-03-11, 20:37
canero canero is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Soest
Berichten: 9
Standaard fotos synchroniseren werkt niet via ipad. HELP!

mensen, ik sta voor een raadsel.
Als ik uit een map van mijn PC fotos laad, dan worden de vorige die ik op mijn I-pad heb staan gewoon overgeschreven. Ook wordt de naam van de foto's niet vermeld. Er staat nu "foto bibliotheek" Ik kies op optie fotos synchroniseren uit.. maar ik kan niet de optie geselecteeerde mappen kiezen? kan iemand mij helpen?Ik kan dit trouwens wel met een Iphone. Ik beschik over een ipad 2, en de nieuwste versie 4.3.1 van me ipad. ik sta enig idee wat ik nog kan doen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-11, 23:03
WPT's schermafbeelding
WPT WPT is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 161
Standaard

De beste oplossing is de iPad 2 aan mij verkopen voor de standaard winkel prijs. Nee geintje.

Als ik je vraag goed begrepen heb kan niet wat jij wilt. Je bent namelijk aan het synchroniseren. Dit betekend dat iTunes de map op je iPad precies hetzelfde maakt als de geselecteerde map op je computer. Daarbij kan hij dus ook foto's verwijderen.
  #3  
Oud 28-03-11, 01:12
canero canero is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Soest
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WPT Bekijk bericht
De beste oplossing is de iPad 2 aan mij verkopen voor de standaard winkel prijs. Nee geintje.

Als ik je vraag goed begrepen heb kan niet wat jij wilt. Je bent namelijk aan het synchroniseren. Dit betekend dat iTunes de map op je iPad precies hetzelfde maakt als de geselecteerde map op je computer. Daarbij kan hij dus ook foto's verwijderen.
Denk toch niet dat je me begrijpt. Laat ik t makkelijk houden.. Ik koop een iPad van 600 euro. Dan ga ik er vanuit dat ik foto's vanaf me pc op me iPad kan zetten en dat werkt niet. Kan geen geselecteerde mappen kiezen.. Begrijp je me nu
  #4  
Oud 28-03-11, 10:32
WPT's schermafbeelding
WPT WPT is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 161
Standaard

Gewoon je iPad aansluiten. Links in het menu van iTunes je iPad aanklikken dan het kopje foto's kiezen en daar kun je kiezen welke mappen hij moet syncen.
  #5  
Oud 28-03-11, 17:54
canero canero is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Soest
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WPT Bekijk bericht
Gewoon je iPad aansluiten. Links in het menu van iTunes je iPad aanklikken dan het kopje foto's kiezen en daar kun je kiezen welke mappen hij moet syncen.
Tja dat dacht ik dus ook...maar helaas kan het vinkje van geselecteerde mappen niet kiezen. Nog meerdere opties ?
  #6  
Oud 28-03-11, 22:33
WPT's schermafbeelding
WPT WPT is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 161
Standaard

Nee, niet dat ik weet.

Je kan wel met de camera connection kit nog foto's op je iPad zetten. Met deze kit kun je foto's van een camera, sd kaart en sommige andere usb devices afhalen.
  #7  
Oud 29-03-11, 18:11
canero canero is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Soest
Berichten: 9
Standaard

Heb de oplossing. De oplossing is... maak een willekeurig mapje aan in mijn documenten bijv: ipad fotos. ga naar je apparaten van je itunes, klik op je IPAD, en dan mapje fotos. Selecteer de map die je gemaakt hebt. (ipad fotos) Sleep daarna je mapjes met fotos in itunes zelf onder het kopje ipad fotos. zo simpel is het...en dan syncen . VOILAAAAAAAA
  #8  
Oud 29-03-11, 22:15
Roonwig Roonwig is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 6
Standaard

Pfffff wat ben ik blij dat ik een mac heb .....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchroniseren werkt niet daloop iTunes 0 12-12-10 17:12
Windows: fotos synchroniseren Iphoneer iTunes 0 06-11-10 23:57
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? hans-wouter iPad algemeen 11 04-05-10 13:54
Synchroniseren werkt niet wib0 Archief 1 16-11-08 15:23
synchroniseren werkt niet Geri iTunes 8 03-10-08 15:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:20.