//

Bijwerken nieuwere versie iPhone werkt niet

Bijwerken nieuwere versie iPhone werkt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat ik mijn vraag op de juiste plaats stel. Synchroniseren lukt wel, maar ik heb een probleem met het bijwerken van een nieuwere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-03-11, 11:03
Eilan Eilan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard Bijwerken nieuwere versie iPhone werkt niet

Ik hoop dat ik mijn vraag op de juiste plaats stel. Synchroniseren lukt wel, maar ik heb een probleem met het bijwerken van een nieuwere versie van de iPhone software (4.3.1). Er staat dat ik op de knop 'werk bij' moet drukken om dit bij te werken op mijn iPhone. Lijkt me duidelijk en simpel. Niet dus . Als ik erop druk komt er te staan: 'de versie van iTunes is de nieuwste versie (9.2). Terwijl ik toch duidelijk de versie van mijn iPhone wil vernieuwen. Ik wil bepaalde apps installeren en die vragen ook om een nieuwere versie op de iPhone. Maar hoe moet ik dit doen als het niet op deze manier werkt?

Het staat overigens meteen bij 'samenvatting' en dan 'versie' als ik de iPhone aan mijn Mac koppel in iTunes.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Ik ben niet zo technisch, dus hulp is meer dan welkom.
Groetjes,
Eilan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-11, 11:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja, en welke versie van OS X gebruik je? Aangezien iTunes zegt dat 9.2 de laatste versie is zal dat zeker niet OS X 10.6.7 zijn.
  #3  
Oud 31-03-11, 13:30
Eilan Eilan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

Hai. Nee, inderdaad. Ik heb versie 10.4.11. Ook geen idee hoe ik dat kan upgraden naar een hogere versie en wat daarvoor eventueel de kosten zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
eerst restoren of voldoet jailbreaken naar nieuwere versie dikkie2007 Archief 1 16-02-10 15:18
App gezocht die geinstallerde apps controleert of er nieuwere versie beschikbaar is The Raptor iPhone Apps 7 08-07-09 09:50
Nieuwere versie op iPhone 2 Carlos02 Archief 1 11-05-09 19:01
Nieuwere versie op iPhone Carlos02 Archief 13 11-05-09 18:46
versie 2.0 op iphone bijwerken of niet qteklover007 Archief 1 14-07-08 21:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:25.