//

sync niet zoals het zou moeten

sync niet zoals het zou moeten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb het volgende probleem : als ik in outlook 2003 een contact invoer en deze wil syncen met de iphone gaat dit niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-04-11, 16:44
tombetaful tombetaful is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard sync niet zoals het zou moeten

Hallo
Ik heb het volgende probleem :
als ik in outlook 2003 een contact invoer en deze wil syncen met de iphone gaat dit niet altijd goed nu heb ik een naam ( voornaam , tussenvoegsel , achternaam) ingevoerd ik heb in de weergave de achternaam vooraan staan omdat ik hierop wil zoeken nu sync ik met itunes10 en dan staat de naam in mijn telefoon met tussenvoegsel , achternaam voornaam . ik heb al van alles geprobeert maar het blijft fout gaan ook als ik het tussen voegsel welaat zet hij de naam niet op de juiste plaats
weet iemand een remedie , misschien moet ik overgaan naar een andere outlook ? ik weet het niet meer

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Unlock alle modellen zou nu moeten werken....????? a.onderwater Unlock 1 16-02-11 16:25
Bij Landscape Apps zou het geluid uit rechter speaker moeten komen. jwtd iPhone Apps 4 29-04-10 12:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:15.