//

Weggegooide Reservekopie in iTunes terughalen

Weggegooide Reservekopie in iTunes terughalen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Verwijderde reservekopiën terug halen !! Ik heb een klein probleem: Gisteravond liep mijn iPhone 4 vast tijdens een spelletje Doodle Fit (komt dit vaker voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-04-11, 19:40
uluru1964 uluru1964 is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Venlo
Berichten: 6
Exclamation Weggegooide Reservekopie in iTunes terughalen

Verwijderde reservekopiën terug halen !!

Ik heb een klein probleem: Gisteravond liep mijn iPhone 4 vast tijdens een spelletje Doodle Fit (komt dit vaker voor ?). Heb mijn iPhone meerdere keren geforceerd opgestart: hielp niets. Toen maar via iTunes gaan syncen. Herstellen gedaan, ook via een oudere kopie: hielp ook niet. Ben toen helemaal teruggegaan in de tijd naar een kopie van september 2010.. Deze werd goed teruggezet. Alleen mijn muziek is niet kompleet en de filmrol is leeg !! Heb ook per ongeluk alle kopien van gisteren tot de eerste van september 2010 verwijderd !! Is het mogelijk om deze kopien op de een of andere manier ergens terug te halen zodat ik oa foto's en muziek weer kompleet krijg ? Of zijn de verwijderde reservekopien voorgoed verdwenen ? Wie o wie heeft een hopelijk een gouden tip !! Alvast bedankt. Olaf Brueren
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app verwijderd uit itunes en iphone terughalen ? Stevenoelbrandt iPhone Apps 3 12-03-11 18:46
Reservekopie itunes 10 Kaasschaaf iTunes 3 23-09-10 16:20
Windows: itunes reservekopie ikkeg iTunes 0 14-08-10 09:38
Niet in 1 keer kunnen wissen weggegooide mail mvanthof Desktop-applicaties 5 30-11-09 17:23
Reservekopie iTunes scoop1 Archief 8 08-08-09 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:02.