iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Geen verbinding met Iphone-software-update-server (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/90033-geen-verbinding-iphone-software-update-server.html)

matias1989 28-04-11 00:25

Geen verbinding met Iphone-software-update-server
 
1 Bijlage(n)
Mede-iphone gebruikers,

Ik heb een klein dilemma. Sinds ik een nieuwe computer met windows 7 heb kan mijn Iphone niet meer updaten. Synchroniseren, downloaden en updates downloaden van games gaat perfect maar bij het updaten van of zoeken naar nieuwe updates geeft Itunes de volgende melding:
"iTunes kan geen verbinding tot stand brengen met de IPhone-sofware-updateserver. Omdat u niet bent verbonden met het internet.

Controleer of de internetverbinding actief is en probeer opnieuw."

Ik heb al vanalles geprobeert:
- Firewall van de router uitzetten
- Firewall van de pc uitzetten
- Itunes opnieuw installeren.

Mijn iphone was laatst kapot en moest daarom terug ter reparatie. Hier hebben ze alle hardware vervangen dus toen ik hem weer kreeg had ik grote hoop. Na een systeem herstel van mijn laatste synchronisatie wilde het overigens nog steeds niet.

Heeft er iemand nog raad? Ik heb ook een screenshot van de melding bijgesloten

Ik heb al Apple gebeld maar die verwijst me door naar T-mobile. T-mobile doet vervolgens hetzelfde vice versa terwijl ik bij T-mobile moet zijn maar die snappen er zelf echt helemaal niks van.

wouter1981 28-04-11 08:43

Je hebt inderdaad geen internetverbinding. Dat kun je zien aan het icoontje met het rode kruis, rechts onderin je scherm.
Los dat eerst op. Denk dat het probleem dan voorbij is.

Hoe vaak heb je deze foutmelding al gehad?

matias1989 28-04-11 09:23

Beste Wouter,

Dat staat er altijd want dat heeft temaken met het feit dat er geen ADSL kabel is aangesloten. Ik zat namelijk wel op mijn Wi-Fi en op het moment dat ik het screenshot maakte was ik zelfs aan het internetten.

Ik heb het probleem al ongeveer een maand of anderhalf.

wouter1981 28-04-11 09:45

Kijk hier eens naar: Can't connect to the iTunes Store. Wellicht zit daar je oplossing tussen.

matias1989 03-05-11 16:42

Het duurde even, ik heb de flush DNS geprobeerd en ook dit werkte niet, nog iemand een idee?

wouter1981 03-05-11 21:18

Ik zou toch nog eens bellen met Apple. En ondersteuning vragen voor iTunes. En niet voor de iPhone. Dan wordt je namelijk meteen doorverwezen naar T-Mobile.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:02.