Synchronisatie Outlook 2000 -> iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik vanuit itunes 7.6 wil synchroniseren (waarbij quasi alles aangevinkt staat), heb je de indruk dat deze perfect verloopt maar ik slaag er maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchronisatie Outlook 2000 -> iphone
Wanneer ik vanuit itunes 7.6 wil synchroniseren (waarbij quasi alles aangevinkt staat), heb je de indruk dat deze perfect verloopt maar ik slaag er maar niet in om mijn contacten en mijn agenda op mijn iphone te krijgen.
Kan er mij iemand helpen? Thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb precies hetzelfde probleem
|
|
|||
|
|||
heb je al eens geprobeerd om een nieuwere outlook te proberen (en niet outlook express)?
|
|
||||
|
||||
Gaat pas werken vanaf office 2003 ben ik bang
|
|
|||
|
|||
ok vanaf outlook 2000 kan het dus niet, maar waarom doet hij het ook niet vanaf de windows adress book??????
thanx ik hb nl nu al mijn nummr=ers alleen op mn pc en nix meer op mn phone en dat ik ***** loop de hele tijd met 28 paginas telefoonnummers in mn tas |
|
|||
|
|||
JAHHHHH
DAAR GAAN WE: het is me gelukt bij adressbook van windows staat er bij opties of je de informatie wil delen met een andere programma zoals outlook... (iphone synct niet met outlook 2000) als je dat uitzet dus dat je de contacten alleen in windows adressbook wil laten dan kan via itunes wel alle contacten terugzetten!!!!!!!!! dus 1: adressbook van windows openen en bij opties het onderste bolletje aanvinken (dat je niet je contacten wilt delen met outlook) 2: adressbook afsluiten en itunes openen 3: bij tabblad info geen outlook aanvinken maar windows adressbook 4: onderaan het blokje aanvinken wat je van je computer naar je iphone wilt zetten (DUHHH CONTACTEN) en 5: SYNCEN!! BN ER LANG MEE BEZIG GEWEEST MAAR HET IS ME GELUKT AL MIJN CONTACTEN ZITTER ER WEER.... THE HUMAN WON FROM THE MACHIENE (AGAIN) |
|
|||
|
|||
Nou dan zal ik wel dom zijn ahaha maar mijn agenda doet het nog steeds niet hij zegt dat hij niks te syncen heeft kan lostgekoppelt worden !!!
maar er staan ook 2 agendas in das ook al zo raar kan dat er ook uitgehaal worden en alles schoon schip . Gaat natuurlijk wel makkelijker met een mac book dat snap ik maar moet toch gewoon ook met pc werken vind ik .. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
synchronisatie tussen iphone 4 en outlook | DANNY151167 | iTunes | 6 | 25-11-10 18:09 |
synchronisatie van taken in outlook naar de iphone | boksteen | iTunes | 2 | 01-04-10 22:13 |
synchronisatie Outlook en iPhone | Wil H | iPhone algemeen | 1 | 15-02-09 14:24 |
Vraagjes over email synchronisatie iphone en outlook | Darthy | iTunes | 1 | 30-08-08 19:30 |
Synchronisatie Outlook / Iphone | benxxbird | iTunes | 0 | 13-08-08 20:05 |
|
|