//

Nieuwe PC, contacten behouden?

Nieuwe PC, contacten behouden? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPC users Ik heb nu allemaal contacten (met telefoonnummers) op mijn iPhone 3GS staan. En ik heb onlangs een nieuwe pc gekocht. Nu heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-05-11, 15:29
MTHJ MTHJ is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 49
Standaard Nieuwe PC, contacten behouden?

Beste iPC users

Ik heb nu allemaal contacten (met telefoonnummers) op mijn iPhone 3GS staan. En ik heb onlangs een nieuwe pc gekocht. Nu heb ik hier iTunes op gezet. Ik ben bang dat als ik ga synchroniseren, dat dan mijn contacten weg gaan (want dit was al eens eerder gebeurd).

Wat moet ik doen?

Bvd,

MTHJ
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-05-11, 12:01
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard

Hoi,

Zelf heb ik dat probleem ook gehad en heb het op een misschien iets omslachtigere manier opgelost, maar het werkte wel. (In de veronderstelling dat je met Outlook werkt).
Al mijn contacten op mijn eerste laptop waren dus gesynchroniseerd met Outlook.
Ik heb vervolgns de lijstweergave ingeschakeld voor contacten, ze allemaal geselecteerd en vervolgens naar een mapje op geheugenstick gesleept. (Kopiëren en plakken zal ook wel werken veronderstel ik).
Vervolgens op mijn nieuwe pc iTunes en Outlook geïnstalleerd en mijn iPhone gesynchroniseerd. De eerste keer verliep het zonder problemen, maar nadat ik diezelfde pc nog eens geformateerd had (dat doe ik namelijk regelmatig om overtollige zaken terug van mijn pc te krijgen) liep het verkeerd. Alle contacten kwijt. Ik heb toen gewoon mijn contacten vanuit een mapje op usb stick gewoon terug gesleept naar de contactenmap van Outlook, daarna synchroniseren, en alles stond weer op mijn iPhone.
Hetzelfde lukt voor notities en afspraken in je agenda.
Nogmaals, misschien een beetje omslachtig, maar op die manier ben ik mijn gegevens toch niet kwijt.
Misschien zijn er andere forumbezoekers die betere alternatieven hebben.

Mvg.
  #3  
Oud 16-05-11, 15:18
bennie010 bennie010 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 57
Standaard

dit kan ook via google contacts geloof ik
  #4  
Oud 16-05-11, 15:29
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bennie010 Bekijk bericht
dit kan ook via google contacts geloof ik
Ik dacht in een van de Iphone magazines gelezen te hebben dat de synchronisatie maar in 1 richting loopt bij Google/Gmail contacts, namelijk van iPhone naar Google, maar niet omgekeerd. Zal het artikel eens opzoeken.
Correct me if I'm wrong.
Grtz.
  #5  
Oud 16-05-11, 17:19
bennie010 bennie010 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 57
Standaard

Oh ik weet het al weer. Het is een app die slaat al je contacten op als google contact en dan moet je via je pc een ip adres invoeren en zo hengel je via de pc een file binnen. Google er maar eens naar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten synchroniseren op nieuwe iPhone dortje iTunes 2 16-05-10 14:51
Contacten synchroniseren op nieuwe PC TakkU iTunes 0 11-03-10 22:16
iPhone 3GS: Jailbreak verwijderen, unlock behouden? (nieuwe bootrom) MrFCUUnknown Unlock 1 20-02-10 16:10
Mac OS X: Hoe kan ik mijn contacten behouden? Michel12210 iTunes 2 12-11-08 12:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:58.