//

Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer

Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door yusuf1983 Dit heb ik dus ook na opnieuw instaleren van de pc zegt hij dat deze iphone met een andere pc ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #261  
Oud 22-04-11, 21:21
daanaz daanaz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yusuf1983 Bekijk bericht
Dit heb ik dus ook na opnieuw instaleren van de pc zegt hij dat deze iphone met een andere pc is gesnyroniseerd en dat hij als je verder gaat dit gaat wissen. wat kan je hier aan doen dat hij toch alle gegevens weer op de pc heeft zonder je iphone te wissen?
hier precies t zelfde
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 03-06-11, 00:35
dansdocent dansdocent is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard tansee

dit tansee programma, als je de muziek op de pc hebt staan, zijn dit dan mp3 en mp4's die je gewoon weer kan gebruiken zoals muziek en film op je pc staat...OF! is het een bestand met een bepaalde extentie dat je alleen maar weer naar de iphone kan overzetten?

Ik word er helemaal moe van dat als je muziek op de iphone zet, dat je het er niet af kan halen...

nu heeft er iemand een boel muziek die ik mag beluisteren om te beoordelen of het geschikt is voor lessen en shows, maar die gaat zijn iphone natuurlijk niet uitlenen. ik zoek de oplossing. help me pls

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door e_sabbagh Bekijk bericht
Ik heb net een handig programmetje gevonden: Tansee iPhone Transfer. Hier mee kan je muziek/video overzeten van je iPhone naar computer. Er is ook een programmatje voor fotos. Ik heb het net gebruikt en het werkt prima.

Tansee iPhone Transfer - Transfer iPhone Music to Computer
  #263  
Oud 27-10-11, 23:06
Phillipius Phillipius is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Hallo allemal,

Ik heb alle pagina's doorgelezen maar heb niet mijn antwoord gevonden, tenzij ik eroverheen heb gelezen.

Het probleem is als volgt: mijn laptop waarmee mijn iPhone is gesynchroniseerd, is kapot. Nu wil ik dus alles wat ik op mijn iPhone heb staan, overzetten naar een pc.
Hoe moet ik dit gaan doen?

Ik heb al een aantal programma's gevonden maar zover ik heb gezien is dat alleen voor muziek, video's en foto's. Ik wil echter ook mijn apps, smsjes, whatsapp inhoud, ALLES, terug hebben.

Wie kan mij vertellen welk programma ik hiervoor kan gebruiken ?

Via Google ben ik niet ver gekomen en ik heb al eerder een topic gestart op dit forum, maar daar heeft niemand gereageerd.


Mijn dank is groot voor degene die mij kan helpen.
Phillipius
  #264  
Oud 28-10-11, 09:32
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Je kan toch gewoon een nieuwe reserve kopie maken op een nieuwe pc? Je apps kun je overzetten naar de nieuwe pc en je muziek haal je eraf met 1 of ander programma.

Done?
  #265  
Oud 31-10-11, 13:40
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

@ philipus,

Je hebt op je laptop toch wel eens een backupkopie gemaakt? Een iphone is een soort van eindstation en de moederbestanden moet je backuppen om dit soort dingen te voorkomen.
  #266  
Oud 17-04-12, 10:53
dude1x dude1x is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard Oplossing

Probeer deze

Sync iPhone to new computer
  #267  
Oud 18-08-13, 12:53
cobes cobes is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: El Mudamiento /Spain
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pagefactory Bekijk bericht
voor de windows gebruikers . . . . . koop een mac

ik had inderdaad de gedachte een mac te kopen, maar gezien de problemen die ik steeds ondervind met iTunes heb ik het idee dat deze problemen ook wel met de mac zullen bestaan. wanneer er niet gewoon heen en weer gekopieerd kan worden zijn ze verkeerd bezig, ik ben graag baas over mijn eigen spullen.
dus ik houd het maar bij mijn iPone en iPad en verder gewoon door met windows 7


voor hen die liedjes of foto's eraf willen halen kan ik iFunbox aanbevelen is een gratis progje wat dit goed doet.
Reageren

Labels
itunes, limewire, tracks



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone inhoud overzetten naar lege itunes mmols iTunes 7 11-02-11 18:38
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad forum.bericht iTunes 3 03-08-10 15:43
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? walid_thaibokser iTunes 0 01-08-10 18:50
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes rmondie iTunes 3 23-10-09 18:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27.