//

Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer

Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Synchroniseren > Aankopen overzetten aanklikken....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 07-05-10, 17:13
iMickk iMickk is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 63
Standaard

Synchroniseren > Aankopen overzetten aanklikken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 07-05-10, 19:16
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMickk Bekijk bericht
Synchroniseren > Aankopen overzetten aanklikken.
dus op synchroniseren duwen,
dan komt erop of ik alles wil wissen om te synchroniseren met nieuwe pc.
dan moet ik op ja drukken?
  #223  
Oud 07-05-10, 19:25
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Neen, je hangt je iPhone aan je pc en zodra ie in iTunes verschijnt klik je rechts op het icoontje ervan en kiest in het menu dat dan verschijnt voor 'Aankopen overzetten'.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #224  
Oud 07-05-10, 19:41
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Neen, je hangt je iPhone aan je pc en zodra ie in iTunes verschijnt klik je rechts op het icoontje ervan en kiest in het menu dat dan verschijnt voor 'Aankopen overzetten'.
oke bedankt, hopelijk zet hij de apps die niet meer in de appstore zijn ook over

hier mag een slotje op

dom dat ik daar niet aan gedacht had:s
  #225  
Oud 07-05-10, 19:51
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

dit wil ik ook weten
  #226  
Oud 07-05-10, 20:14
mathijstpieters mathijstpieters is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

hebbben jullie een jailbreak?
  #227  
Oud 07-05-10, 20:34
DennisE36 DennisE36 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard

Hij zet alle apps over die op je iPhone staan. Of deze nog in de store zelf beschikbaar zijn doet er niet toe.

Succes
  #228  
Oud 08-05-10, 11:42
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.
  #229  
Oud 15-05-10, 21:08
kuifje65 kuifje65 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

hallo

heb een nieuwe laptop gekocht en itunes opgezet
maar volgens mij syn de computer niet met iphone hij maakt geen back-up en in mijn account staat maar 1 computer die aan mijn iphone gekoppelt is
wat moet ik veranderen
  #230  
Oud 18-05-10, 22:01
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

Beste,

ik zit met het volgende. Ik sync mijn iphone met mijn desktop(win7).
deze is echter bijna aan vervanging/herinstalatie toe.

nu wil ik mijn iphone gaan syncen met mijn laptop (win vista)(en later met mijn nieuw geinstaleerde pc)

ik heb een backup van gebruiker>muziek> itunes map en natuurlijk ook van alle apps en muziek die er op staan. net als backups van outlook (voor mijn contacten, agenda en dergelijke)



nu heb ik wel een guide gevonden om je iphone te syncen met twee pcs.
iPhone synchroniseren met twee computers - iPhone - iPhoneclub.nl

Synchroniseer multimedia op je iPhone met meerdere computers - iPhone - iPhoneclub.nl?


kan ik deze guide ook gewoon om te gaan syncen met mijne nieuwe pc en of mijn laptop.

((ooit heb ik dit al eens gedaan))
ik had ooit eens een guide gevonden om mijn library van de ene windows pc naar de andere over te zetten zodat itunes de iphone gewoon herkent.

Ik hoefde toen niet alle aps en dergelijke opnieuw te instaleren en de muziek ook niet omdat de library gelijk was.

Nu vind ik het niet heel erg als ik mijn muziek er opnieuw opmoet zetten. maar met de apps ben ik al mijn instellingen kwijt en dat vind ik wat minder .

kan iemand mij helpen ?

Laatst gewijzigd door eentje; 18-05-10 om 22:05. Reden: typos
  #231  
Oud 18-05-10, 22:08
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

Als je op je nieuwe machine iTunes installeert en je account gegevens invoert wordt alle info automatisch verwerkt. Apps ed komen weer op de iPhone terecht. Muziek niet dat moet dan nog.
  #232  
Oud 18-05-10, 22:12
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

Ik heb een jailbreak en een aantal apps die ik niet via appstore heb.
ik wil gewoon dat ik mijn iphone laat denken dat mijn laptop de huidige pc is waar ik nu mee sync. het kan dat weet ik weet alleen niet mee hoe.
  #233  
Oud 20-05-10, 00:25
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

opgelost.

hele map met itunes libary dus inclusief de apps in mijn geval. overgezet naar nieuwe pc. op nieuwe pc gezorgd dat alles op zelfde schijf(lees zelfde schijfletter in windows) stond en tada.

op 1 ap na die wel opnieuw geïnstalleerd moest worden werkte alles prima

geen muziek overnieuw syncen. alleen mijn foto's agenda contacten en dergelijke overnieuw gedaan.
  #234  
Oud 25-05-10, 15:50
sls sls is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Omdat Migratie-assistent niet wil lukken heb ik ook mijn “Aankopen overgezet” op de nieuwe computer. Maar ik wil, net als meer mensen voor mij, graag weten of bij synchroniseren dan de gegevens/voorkeuren/etc uit de applicaties overschreven worden. Maw, ben ik dan alle input kwijt?

Thx

Afin, uiteindelijk de iTunes bibliotheek gekopieerd en alles is nog zoals het was op de iPhone. Precies zoals ik wilde dus. Nu vermoed ik dat in de iPhone de gebruikdetails zitten opgeslagen en logischer wijs niet in de aankoop die je overzet...

Laatst gewijzigd door sls; 28-05-10 om 21:37. Reden: Vermoedelijk antwoord op de vraag toegevoegd.
  #235  
Oud 13-06-10, 20:42
Niels505's schermafbeelding
Niels505 Niels505 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Neen, je hangt je iPhone aan je pc en zodra ie in iTunes verschijnt klik je rechts op het icoontje ervan en kiest in het menu dat dan verschijnt voor 'Aankopen overzetten'.
Mijn iPhone synct nu met OS X 10.5.8. Ik heb nu een nieuw systeem met iTunes op Windows Vista. Ik wil graag mijn apps overzetten, maar als ik mijn PC machtig en kies voor 'Aankopen overzetten' krijg ik de volgende foutmelding:


Vanzelfsprekend heb ik de PC al 3x gemachtigd; vervolgens krijg ik ook de melding dat de PC reeds gemachtigd is. Iemand enig idee?

sls: begrijp ik uit jouw reactie dat de instellingen van apps op de iPhone worden opgeslagen? Deze gaan dus niet verloren als je van computer switched? Geldt dat ook voor SMSjes?

Update:
De oplossing was voor mij het weggooien van de map 'SC info'.
Zie http://support.apple.com/kb/TS1389?viewlocale=nl_NL
En om m'n eigen vraag te beantwoorden (info voor anderen): m'n SMSjes en app-instellingen (highscores etc) zijn bewaard gebleven.

Laatst gewijzigd door Niels505; 18-06-10 om 17:31.
  #236  
Oud 18-06-10, 19:57
stefke1 stefke1 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: kermt
Berichten: 6
Standaard

beste mensen kan er mij iemand helpen ivm itunes syn met nieuwe imac 21" daar mijn pc is gecrasht.
  #237  
Oud 21-06-10, 21:00
sanderdenhaag sanderdenhaag is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 10
Standaard

Mensen,

na het lezen van deze HELE discussie en uren andere discussies lezen kom ik er nog steeds niet uit! Kan aan mij liggen, maar hoop toch echt dat iemand een concreet antwoord voor me heeft.

Ik heb een nieuwe pc gekocht, en kan met geen mogelijkheid bij mn oude reservekopie. Ik heb mn nieuwe pc al gemachtigd om te synchen met itunes, maar heb ik nog niet gedaan. Volgens mij ben ik namelijk mn muziek, foto's en vooral contacten en smsjes kwijt als ik hem nu zou synchroniseren. Mn muziek en foto's vind ik geen probleem,die download ik wel weer, maar het gaat mij puur om mijn contacten en smsjes!

Wat moet ik nou concreet doen om gewoon een nieuwe reservekopie te kunnen maken? Kan dat uberhaubt op een "2e" pc waar de iphone aan hangt? Ik wil namelijk updaten naar de nieuwe firmware, maar durf het gewoon niet aan omdat ik bang ben alles kwijt te raken!

Hoop dat iemand me kan helpen!

Greets, Sander
  #238  
Oud 21-06-10, 23:50
Kanal69 Kanal69 is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: xxx
Berichten: 2
Standaard

Hier hetzelfde probleem. Laptop geupgrade naar Windows 7.
Nieuwe I-Tunes erop geinstalleerd. In I-Tunes de laptop als nieuwe account nogmaals geautoriseerd.
Gisterenavond mijn I-Phone gekoppeld aan de laptop/i-tunes. Systeem gaf aan dat er nieuwe software beschikbaar was. Ik ben accoord gegaan met versie 3.1.3. en reservekopie maken en ben gaan slapen. Maar toen ik wakker werd was maar 10 % van de reservekopie overgezet. Omdat ik de telefoon nodig had heb ik het afgebroken. Mijn telefoon heeft maar 2 GB aan bestanden.

Ik wilde het vanavond opnieuw proberen, maar de opmerking met versie 3.1.3. blijft nu achterwege. Daarvoor in de plaats komt nu de opmerking OS 4.0 versie, of ik dat wil accepteren. Als ik op ja klik, krijg ik de opmerking dat alle media bestanden zullen worden verwijderd.

Ik ben nu bang dat ik alles kwijt raak. Ik heb eigenlijk geen muziek of films op m'n I-Phone. De aangekochte apps en telefoonnummers/contacten zijn belangrijk voor me.

Hoe kan ik nu alsnog een reservekopie maken van m'n I-Phone 3G?
Ik ben ook van plan om de I-Phone 4 volgende maand aan te schaffen, daarom is de reservekopie ook belangrijk voor me. Zodat ik alles over kan zetten op de I-Phone 4.

Is er iemand die mij bij deze probleem kan helpen.

Alvast bedankt.
  #239  
Oud 22-06-10, 00:15
frederichanssens frederichanssens is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

hallo,

laptop is gecrashed, ondertussen nieuwe gekocht (windows 7);
blijkbaar onmogelijk alle muzieknummers op iphone (behalve muziek gedowload via itunes) opnieuw te synchroniseren (opnieuw over te brengen naar nieuwe laptop)
graag tip aub
cu
  #240  
Oud 25-06-10, 17:08
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frederichanssens Bekijk bericht
hallo,

laptop is gecrashed, ondertussen nieuwe gekocht (windows 7);
blijkbaar onmogelijk alle muzieknummers op iphone (behalve muziek gedowload via itunes) opnieuw te synchroniseren (opnieuw over te brengen naar nieuwe laptop)
graag tip aub
cu
Dat kan wel, met copy trans. Wel aanschaffen maar dat was het mij wel waard. Werkt perfect vind ik.
Reageren

Labels
itunes, limewire, tracks



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone inhoud overzetten naar lege itunes mmols iTunes 7 11-02-11 19:38
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad forum.bericht iTunes 3 03-08-10 16:43
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? walid_thaibokser iTunes 0 01-08-10 19:50
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes rmondie iTunes 3 23-10-09 19:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:49.