//

Map automatisch synchroniseren met Itunes

Map automatisch synchroniseren met Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iculture members, Ik heb al een tijdje een vraag, ik heb een windows laptop. Mijn muziek die ik op mijn Iphone wil hebben plaats ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-05-11, 18:22
Marleybob Marleybob is offline
• iOS 13.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 39
Standaard Map automatisch synchroniseren met Itunes

Beste Iculture members,
Ik heb al een tijdje een vraag, ik heb een windows laptop.
Mijn muziek die ik op mijn Iphone wil hebben plaats ik altijd in de Mijn Muziek/iTunes map.

Er schijnt een manier te zijn dat mijn nummers die ik toevoeg aan deze map automatisch toegevoegd worden in de bibliotheek bij iTunes. maar hoe doe ik dit? moet ik iets speciaals instellen?
Een bepaalde manier net zoals je in itunes aan kan vinken uit welke map de foto's gekopieerd worden...

MarleyBob

Laatst gewijzigd door Marleybob; 29-05-11 om 18:28.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Automatisch syncen vanuit map op laptop naar idevices?!? RuudM123 iPhone Apps 4 24-02-11 18:45
iPhone synchroniseert ongewild automatisch met iTunes. Hoe kun je dat tegenhouden? Buis iTunes 3 20-09-10 13:36
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map hoeboe iTunes 0 20-07-10 13:23
Windows: waar staat de map met fotoos die itunes gebruikt voor een back up dixowan iTunes 0 20-05-10 01:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:45.