//

iTunes loopt vast tijdens synchronisatie met iPhone & iPad

iTunes loopt vast tijdens synchronisatie met iPhone & iPad discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Oké nog eens bedankt alles werkt weer en maakt terug reserve kopie nu...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-09-11, 11:44
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

Oké nog eens bedankt alles werkt weer en maakt terug reserve kopie nu
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-09-11, 10:33
hanvreenen hanvreenen is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard

wat in nu de oplossing want als je het zo hoort hebben er veel mensen (i phones) last van
  #23  
Oud 10-09-11, 10:40
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

iTunes volledig verwijderen en een
Vorige versie van iTunes zoeken kijk naar de post van
Anjadevos
  #24  
Oud 12-09-11, 12:46
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

Wanneer is de laatste iTunes update ook al weer geweest? Niet al te lang geleden toch? Zit namelijk met hetzelfde probleem.

Dacht eerst dat het lag aan een vies of beschadigd oplaadonderdeel - of wellicht waterschade? Ik kreeg namelijk constant de melding dat 'Dit accessoire niet geschikt (of geoptimaliseerd) is voor de iPhone'. Heb het oplaadonderdeel schoongemaakt en die melding is nu weg, maar synchroniseren met iTunes doet de iPhone niet meer, maar mijn iPod Classic nog wel. Wat dat betreft lijkt het dus specifiek een iPhone probleem.

Heb zojuist mijn iPhone aan de pc gelegd en nu zie ik een melding die ik nog niet kende: ''iTunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatieservices laden. Sluit de kabel opnieuw aan of probeer het opnieuw.''

Dat gaan we dus maar eens even doen... Later meer


---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 september 2011 om 12:48 ----------

Na de pc opnieuw te hebben opgestart en niets anders te starten dan iTunes + iPhone, kreeg ik het volgende.

Stap 1, 2 en 3 (ik geloof Reservekopie, Apps en nog iets) gaan goed. Halverwege stap 4, in het plaatje specifiek bij het nummer UNKLE (Main Theme Title) van UNKLE, stopt de synchronisatie. Wie o wie weet er meer!?



Uploaded with ImageShack.us
  #25  
Oud 15-09-11, 17:58
Gin2007 Gin2007 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Angry Synchroniseren agenda

Bij loopt Itunes vast bij het synchroniseren van de agenda's. Dat gebeurt zowel bij de IPhone als bij de Ipad. Ik heb een Mac van een jaar oud, dus daar ligt het niet aan. Het zit dus m.i. duidelijk in ITunes. Als ik ITunes wil verwijderen en opnieuw downlaoden, vervangen, ben ik natuurlijk alle daarop van cd's gedownloade muziek kwijt, of kan dit anders? Mijn plezier in de Iphone heeft hierdoor een behoorlijke deuk gekregen. Tijdens een synchronisatie zijn alle gegevens uit mijn Week Cal agenda gewist. Deze staan nog wel in mijn huidige iCal agenda, want howel hij vastliep nam hij wel gegevens over. dat gebeurt nu ook niet meer.Overzetten van ICal op de Mac naar de IPhone doet hij dus niet. Heeft iemand hier een oplossing voor? evt. hoe de muziek veilig te stellen?
Gin2007
  #26  
Oud 16-09-11, 09:38
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gin2007 Bekijk bericht
Bij loopt Itunes vast bij het synchroniseren van de agenda's. Dat gebeurt zowel bij de IPhone als bij de Ipad. Ik heb een Mac van een jaar oud, dus daar ligt het niet aan. Het zit dus m.i. duidelijk in ITunes. Als ik ITunes wil verwijderen en opnieuw downlaoden, vervangen, ben ik natuurlijk alle daarop van cd's gedownloade muziek kwijt, of kan dit anders? Mijn plezier in de Iphone heeft hierdoor een behoorlijke deuk gekregen. Tijdens een synchronisatie zijn alle gegevens uit mijn Week Cal agenda gewist. Deze staan nog wel in mijn huidige iCal agenda, want howel hij vastliep nam hij wel gegevens over. dat gebeurt nu ook niet meer.Overzetten van ICal op de Mac naar de IPhone doet hij dus niet. Heeft iemand hier een oplossing voor? evt. hoe de muziek veilig te stellen?
Gin2007
De muziek die je geimporteerd hebt van cd's komt - in ieder geval bij een Windows systeem - in een mapje te staan, namelijk in C:\Program Files\iTunes\iTunes Music\Music. Ik weet niet of dit de default map is bij Windows, maar ik heb deze.

Heb het even opgezocht:
  • Mac OS X: /Gebruikers/gebruikersnaam/Muziek/iTunes/
  • Windows XP: C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\My Documents\My Music\iTunes\
  • Windows Vista: C:\Users\gebruikersnaam\Music\iTunes\
  • Windows 7: C:\Users\gebruikersnaam\My Music\iTunes\
Bron: Waar bevinden mijn iTunes-bestanden zich?

Wat je dus zou kunnen doen als je iTunes opnieuw wilt installeren, is deze map kopiëren en verplaatsen. Dan kun je hem daarna altijd weer in dezelfde map terugzetten.

Ik heb trouwens extra informatie over mijn eigen probleem. De zogenaamde probleemhandtekening van Windows - bij de iTunes crash tijdens synchronisatie van muziek - de volgende:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: iTunes.exe
Versie van toepassing: 10.4.1.10
Tijdstempel van toepassing: 4e4e1904
Naam van foutmodule: QuickTime.qts
Versie van foutmodule: 7.70.80.34
Tijdstempel van foutmodule: 4e13ba08
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 00146b36
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 0a9e
Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Aanvullende informatie 3: 0a9e
Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Heeft iemand hier ervaring mee?!

Laatst gewijzigd door Haplo; 16-09-11 om 09:48.
  #27  
Oud 16-09-11, 16:35
Gin2007 Gin2007 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard Verplaatsen muziek Itunes

Dank je wel Haplo, ik ga het proberen!
Gin 2007
  #28  
Oud 17-10-11, 01:07
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

En, Gin, is het gelukt?

Overigens is mijn probleem opgelost na de update naar iTunes 10.5.
  #29  
Oud 17-10-11, 22:16
Gin2007 Gin2007 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard

Sorry dat ik niets meer heb laten horen. Blijkt toch een zwakheid in het systeem te zijn. Nadat mijn Iphone helemaal leeg was, opnieuw opgeladen aan de computer. Computer uitgezet. En ziedaar: ineens doet de synchronisatie van de agenda het weer. Vreemd genoeg, ook op mijn I-pad (die ook vast liep). Dus onvoorspelbaar vrees ik... In ieder geval hartelijk dank voor je oplossing. Het lukte me niet om de muziek van Itunes te localiseren, ook niet om ITunes elders op te slaan. (ik heb een Mac). Nu staat het logo helaas op het bureau blad in plaats van onderaan het dashboard. Ben er nog niet achter hoe dit terug te zetten. Groetjes,
Gin
  #30  
Oud 18-10-11, 16:19
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

Hmmm dat je die map niet hebt kunnen vinden kan er wel eens aan liggen dat het een 'verborgen map' is. Ik weet niet hoe dat op een Mac zit, maar op Windows moet je ergens aanvinken dat je alle mappen wilt kunnen zien.
Reageren

Labels
itunes; iphone; ipad



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes loopt vast tijdens sychroniseren ricie iTunes 2 31-10-10 16:18
iPad loopt steeds vast tijdens herstellen via iTunes zorphion iPad algemeen 0 01-09-10 17:12
iPhone loopt vast tijdens de backup Superwurm iPhone algemeen 1 24-08-10 00:47
iPhone loopt vast tijdens of na bellen Linkerpink iPhone algemeen 2 17-07-10 20:46
Windows: iTunes loopt vast tijdens syncroniseren The Raptor iTunes 0 25-10-09 01:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:08.