//

Geen verbinding met itunes, niet meer opladen

Geen verbinding met itunes, niet meer opladen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Vannacht mijn 3GS aan de oplader gehangen, vanmorgen zag ik dat hij nog steeds niet opgeladen was en dat hij ook niet oplaadde op dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-11, 10:48
schulps schulps is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Unhappy Geen verbinding met itunes, niet meer opladen

Vannacht mijn 3GS aan de oplader gehangen, vanmorgen zag ik dat hij nog steeds niet opgeladen was en dat hij ook niet oplaadde op dat moment. Stekker van de adapter een paar keer er in en er uitgehaald, nog steeds niet opladen. Wel af en toe de melding dat het opladen niet wordt ondersteund met dit accessoire. Even gegoogled, stof verwijderd uit de connector op de iPhone, iPhone uit en weer aangezet, geen resultaat.
Vervolgens de iPhone aan mijn iMac verbonden, geen reactie. iTunes ziet hem ook niet. Geprobeerd of de iPhone wel zou opladen met de oplader in mijn auto, weer niks.
Het lijkt dus niet aan de adapter of de kabel te liggen, maar aan de iPhone zelf. Op dit moment krijg ik ook de melding dat het opladen niet wordt ondersteund niet meer in beeld. Er gebeurt dus helemaal niets als ik de iPhone aan de iMac, adapter of auto oplader koppel.
Lijkt op een hardware probleem, maar wellicht heeft iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store bosskov iTunes 10 07-09-11 23:22
Ipod niet meer te herstellen, geen verbinding met itunes. arjanalkema iTunes 2 08-07-11 09:08
Windows: na reset Laptop geen verbinding meer met iTunes. PBJ85 iTunes 1 15-12-09 12:24
iphone werkt niet meer en kan verbinding maken met itunes beavers iTunes 28 04-06-09 18:23
Geen verbinding meer bij iTunes maxschoenmakers Archief 0 27-10-07 18:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:05.