//

Iphone synchroniseren lukt niet meer!

Iphone synchroniseren lukt niet meer! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, mijn probleem: mijn vriendin en ik hebben allebei een iphone, ik 3g zij 3gs. Ik heb voor haar een eigen account aangemaakt op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-11, 14:49
arnoo arnoo is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard Iphone synchroniseren lukt niet meer!

Ok, mijn probleem: mijn vriendin en ik hebben allebei een iphone, ik 3g zij 3gs. Ik heb voor haar een eigen account aangemaakt op mijn macbook. Synchroniseren ging voorheen prima met dat account. Maar sinds een tijdje wil het niet meer lukken! De volgende melding komt dan tevoorschijn:

De iphone "iphone van..." kan niet worden gesynchroniseerd. U hebt onvoldoende toegangsbevoegdheden voor deze bewerking.

Iemand enig idee hoe dit kan??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-06-11, 14:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk eerst even na of er nog genoeg disk capaciteit over is in het account van uw vriendin. Er moet minsten 200 MB vrij zijn en misschien heeft u wel quota ingesteld, vandaar dat het plotseling niet meer werkt.

Wat je ook kan doe is met Disk Utility de permissions herstellen van de folder /vriendin/Music/iTunes

Succes gewenst.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten en agenda synchroniseren lukt niet meer Kenzo2010 iTunes 0 12-11-10 15:07
Programma's synchroniseren naar iPhone lukt niet Robine80 iTunes 1 15-09-10 12:28
synchroniseren lukt niet brianjv iPhone algemeen 1 16-08-10 22:07
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, shari iPhone algemeen 8 16-09-09 23:26
Synchroniseren van app lukt niet?! jdevos Archief 4 01-06-09 12:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:49.