//

iTunes werkt niet meer

iTunes werkt niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu al een hele tijd last van het volgende probleem: Ik heb het probleem altijd als ik op 'Podcasts' aan de linker kant ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-06-11, 13:51
HobbeS84 HobbeS84 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Heino
Berichten: 30
Exclamation iTunes werkt niet meer

Ik heb nu al een hele tijd last van het volgende probleem:


Ik heb het probleem altijd als ik op 'Podcasts' aan de linker kant druk, maar soms ook willekeurig na een bepaalde tijd of tijdens syncen.
Het is direct begonnen nadat ik mijn PC opnieuw heb geinstalleerd. Ik draai Windows 7 64-bit en de laastste versie van iTunes 10.2.2.14 (draaide ik ook voordat ik hem opnieuw installeerde).

Op internet heb ik ook gezocht en daar stond dat het kon helpen om iTunes opnieuw te installeren. Dit heb ik gedaan maar heeft helaas niet geholpen. Wie heeft er een idee of ervaring met dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-11, 14:50
HobbeS84 HobbeS84 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Heino
Berichten: 30
Standaard

Misschien iemand een idee wat ik kan proberen? Ik heb het nog steeds, ook met iTunes versie 10.3.1.55..
  #3  
Oud 18-06-11, 16:35
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je zult niet alleen iTunes, maar werkelijk alles van Apple moeten verwijderen. Dus ook QuickTime, Apple Software Updater, enz. Eventueel daarna nog eens CCleaner draaien om de restjes weg te werken, dan pc opnieuw starten en pas daarna iTunes opnieuw installeren.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 18-06-11, 19:41
HobbeS84 HobbeS84 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Heino
Berichten: 30
Standaard

Dank je voor de reactie ButcherJF!
Ik heb dit nu net precies zo gedaan, ook CCleaner. Helaas houd ik het zelfde probleem. Ik heb het idee dat het komt door de podcasts, altijd als ik die aanklik gaat het mis. Nu heb ik die al uit de folder van iTunes weggehaald en alles weer verwijderd en daar CCleaner en dan iTunes weer geinstalleerd maar ik blijf het probleem houden.

Bij de podcasts blijft ook een 7 staan (dat er 7 nieuwe zijn) terwijl ik de map verplaatst heb en met synchroniseren geeft iTunes nu ook een foutmelding dat hij de podcasts niet kan vinden. Waar houd iTunes bij welke podcasts ik heb en hoe kan ik die verwijderen?
  #5  
Oud 19-06-11, 11:28
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Als daar inderdaad het probleem zit, zou je kunnen kijken in de mappen waar iTunes eea opslaat. Op een Windows 7 machine is dat volgens mij in C:\Users\gebruikersnaam\Music\iTunes\iTunes Media. Bij mij staan daar mappen met namen als Ringtones, Music, Movies, enz. Wellicht staat daar bij jou een map Podcasts (ik gebruik die functie niet)? Hernoem of verplaats die map en probeer iTunes dan te starten, evt. na een nieuwe verwijder- en installeersessie. Niet geschoten....

EDIT
Hmm, slecht gelezen, ButcherJF. Heb je al gedaan dus, sorry. Helpt het als je die podcasts update? Lukt dat überhaupt?


Laatst gewijzigd door ButcherJF; 19-06-11 om 11:32. Reden: goed lezen is een kunst :-(
  #6  
Oud 19-06-11, 12:26
HobbeS84 HobbeS84 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Heino
Berichten: 30
Standaard

Nee, ik kan ze niet updaten of verwijderen vanuit iTunes omdat iTunes direct crashed als je op Podcasts klikt aan de linker kant..
  #7  
Oud 19-06-11, 13:29
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Gebruik eens de Revo uninstaller om iTunes te verwijderen. En meteen de gevorderde methode om het register op te schonen. Want CCleaner verwijderd niet alles, heb ik al ondervonden

Revo uninstaller
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #8  
Oud 19-06-11, 21:14
HobbeS84 HobbeS84 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Heino
Berichten: 30
Standaard

Dit heb ik nu ook geprobeerd om iTunes te verwijderen met Revo uninstaller maar ook dit heeft niet geholpen. Ik moest nu wel mijn iPhone opnieuw weer machtigen e.d. maar nog steeds 'denkt' iTunes dat ik 7 nieuwe podcasts heb en als ik die aanklik crasht iTunes..

Nog meer ideeen? Waar zal iTunes die podcasts toch bijhouden?
  #9  
Oud 25-06-11, 20:17
HobbeS84 HobbeS84 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Heino
Berichten: 30
Standaard

Ik heb het opgelost!
Na wat zoeken met google op 'MSVCR80.dll' kwam ik erachter dat dit te maken had met de Microsoft Visual C++ Runtime ('s). Ik had er nog al wat van op staan.
Deze heb ik allemaal verwijderd (gewoon via het configuratiescherm van Windows 7) en ook iTunes & Quicktime (werkte ook niet meer). Daarna gereboot en iTunes opnieuw geinstalleerd. Nu werkt alles weer helemaal goed!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes werkt niet meer vloem iTunes 1 28-04-11 08:49
iPhone 3G: iTunes werkt niet meer iMilan Unlock 0 30-07-10 19:43
Windows: iphone werkt niet meer met iTunes duck304 iTunes 4 12-01-10 10:02
iPhone 3G: Na unlock werkt iTunes niet meer xionix Unlock 9 05-01-09 16:35
iTunes Store voorvertoning werkt niet meer oudewater Unlock [archief] 0 23-02-08 21:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:52.