//

probleem met syncen en reservekopie terugplaatsen

probleem met syncen en reservekopie terugplaatsen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Krijg bij het syncen de volgende foutmelding: toepassingsfout i-tunes.exe en daaronder de tekst. "instructie op 0x77c172e3 verwijst naar geheugen op 0x00000000. De lees of schrijfbewerking ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-06-11, 22:09
MJMvanLier MJMvanLier is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard probleem met syncen en reservekopie terugplaatsen

Krijg bij het syncen de volgende foutmelding: toepassingsfout i-tunes.exe en daaronder de tekst. "instructie op 0x77c172e3 verwijst naar geheugen op 0x00000000. De lees of schrijfbewerking ("written")op het geheugen is mislukt"
Heb I-tunes op aanraden van Apple care reeds verwijderd volgens de leidraad en opnieuw geïnstalleerd. Zelfde melding kwam weer terug bij het syncen.
Bijkomend probleem (twee dagen terug in de tijd) was dat mijn 3GS vastliep en niet meer te gebruiken was, ook niet na een harde reset. Nog wel een reserve kopie gemaakt die ochtend maar bij het upgraden naar de nieuwste software (wat bij mij nog nooit gelukt is met iedere keer bovenstaande melding) ging het mis. Kon mijn 3GS niet meer gebruiken. Afgegeven bij T-mobile en laten opsturen. Mijn abonnement liep af en heb ik verlengd. nu dus een I-phone 4. Die vervolgens aan de computer gehangen. Kreeg de vraag of ik de reservekopie wilde terugplaatsen. Uiteraard ja gezegd want wilde mijn 600 telefoonnummers terug etc, etc.
tijdens het terugzetten een soortgelijke foutmelding maar nu met de tekst "toepassingsfout back-up mobile device bij terugplaasten rserve kopie".

Kortom syncen lukt niet en de kopie terugplaatsen lukt niet. Ben radeloos. Nu voor de derde dag ermee bezig.anybody suggestions?

Gr Maikel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met Todo syncen (met Appigo sync) jayjay00 iPhone Apps 3 19-01-10 20:23
Legale iphone syncen met reservekopie oude (illegale) iphone Jelle Huysmans iTunes 0 06-12-09 02:39
Probleem met syncen thomasc iTunes 1 19-11-09 02:20
iPhone: probleem terugplaatsen backup in 3.0 JoOosty Jailbreak 3 28-06-09 17:21
Probleem met syncen (ical) mwagena iTunes 2 16-08-08 21:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.