iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Synchronisatie met Outlook 2003 (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/9263-synchronisatie-outlook-2003-a.html)

Bertil 13-03-08 01:43

Synchronisatie met Outlook 2003
 
Ik heb sinds gisteren een nieuwe iPhone.

Probleem
Ik krijg echter 'contactpersonen' (vCard-bestand in Outlook 2003) via iTunes>Outlook met geen mogelijkheid gesynchroniseerd. Heb ook test gedaan met nieuw contactpersoon (misschien lag het aan bestandsformaat?) en nieuwe afsrpaak in agenda. Maar 'contacten' en 'agenda' op iPhone blijven leeg. Krijg ook geen foutmeldingen.

Heb ook opties bij tabblad 'info' in iTunes allemaal aan/uit gezet zonder resultaat. Ook andere suggesties in iPhone Forum bieden geen soelaas.

Gek genoeg werkt synchronisatie met Windows adresboek wel, maar daar staan enkel mijn e-mail contacten in en niet mijn telefoon contacten.
Muziek en foto's synchroniseren werkt wel perfect.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of moet ik toch gaan typen:confused:

Bertil 13-03-08 16:28

Voortschrijdend inzicht...
 
Heb (nog) geen reactie gehad. Kan drie dingen betekenen:

1. Lompe vraag dus geen antwoord (heb overigens goed gezocht);)
2. Probleem is niet bekend bij anderen (wel veel problemen met sync):mad:
3. Had beter geen 'windows' in mijn profiel kunnen zetten:p

Om met het laatste punt te beginnen: heb 3 Mac's staan en ook nog Powerbook G4. Moet echter werken (kan dat?) met een PC.

Probleem is overigens niet meer actueel: ben aan het typen geslagen in adresboek van Outlook Express en dan lukt sync wel.

:rolleyes:

eppos 04-08-08 18:21

hetzelfde probleem als bertil
 
hallo ik heb hetzelfde probleem als bertil,dus kan geen contactpersonen etc.syncen!

Wie o wie?

FSF 04-02-09 14:38

Geen synchronisatie met Outlook.
 
Ik ben in het bezit van een iPhone 3G, MacBook en op mijn kantoor gebruik ik een pc met Vista Ultimate/Oulook 2003. Een paar dagen geleden heb ik mij aangemeld bij MobileME. Werkt perfect.....op mijn Macbook en iPhone. Alleen de PC met outlook 2003 krijg ik niet gesynchroniseerd. Ik heb dit forum en allerlei andere forums op het Internet al afgezocht. Niets kunnen vinden..... :(

Wie kan mij aangeven wat de mogelijke oorzaak van dit probleem is?

Mijn pc inruilen voor een Mac gaat mij (nu nog even...) net te ver:)

fsf

Destiny 04-02-09 14:52

Discussies samengevoegd.

FSF 11-02-09 11:00

Gisteren heb ik Firefox geinstalleerd op mijn PC en gebruik dit programma als webbrowser i.p.v. IE. De problemen zijn nu opgelost en alles werkt naar behoren.

gr.
FSF

tomtom 11-02-09 14:22

MM synct NIET met outlook exchange......wellicht is dat het probleem....

FSF 11-02-09 14:47

Tom,

wist ik. Maar ik gebruik geen exchange. Kennelijk ligt het aan IE7.

gr.
FSF

tomtom 11-02-09 14:58

da's vreemd :confused:......MM werkt toch buiten IE om? Voor zover ik het kan beoordelen haalt het rechtstreek info op uit outlook.

FSF 11-02-09 15:09

Tom,

ik had gelezen dat IE7 wel eens problemen op kon leveren in combinatie met MobileME. Nu ik Firefox geïnstalleerd heb loopt de synchronisatie probleemloos. Wat de precieze reden is geweest van het wel- of niet synchroniseren weet ik niet. Ik ben al lang blij dat het werkt...:D

gr.
FSF

tomtom 11-02-09 15:17

Da's in elk geval mooi maar ook errug vreemd. Met exchange (werk) is het (behoorlijk) veel complexer; contactpersonen via yahoo en agenda via google en dan via de IMac thuis naar MM (en vandaaruit naar 2 iphones en 1 Macbook Pro)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:41.