//

Agenda item van meerdere dagen synchroniseren met Exchange/Gmail

Agenda item van meerdere dagen synchroniseren met Exchange/Gmail discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik loop tegen het volgende probleem aan. Als ik in Outlook of Gmail een agenda afspraak maak van bijvoorbeeld vanmiddag 16:00 tot 17:00 en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-06-11, 14:56
exir exir is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard Agenda item van meerdere dagen synchroniseren met Exchange/Gmail

Hallo,

Ik loop tegen het volgende probleem aan.

Als ik in Outlook of Gmail een agenda afspraak maak van bijvoorbeeld vanmiddag 16:00 tot 17:00 en vervolgens iemand uitnodig waarvan hij/zij de email van onze exchange server op de iphone/ipad ontvangt dan krijgt deze persoon netjes de melding dat er een afspraak is van 16:00 tot 17:00.

Maar, nu maak ik een afspraak van vandaag 16:00 tot morgen 17:00 (25 uur durende afspraak), en nodig wederom deze persoon uit, dan krijgt deze een afspraak melding van 2 hele dagen en ontbreekt de tijd. In outlook en gmail staat de tijd van de afspraak wel alleen wordt deze niet meegenomen naar de iphone/ipad toe.

Ik heb lang zitten puzzelen waar het aan kon liggen (outlook 2003/2010) zelfs vanaf de mac met oulook 2011 en gmail, maar de iphone/ipad ziet een afspraak die langer duurt dan 24 uur als een hele dag.

Op google heb ik hier niet veel over kunnen vinden. weet iemand of dit een bekend probleem is?

Groeten,
Emiel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-11, 08:39
exir exir is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

is er helemaal niemand die dit eerder heeft gezien?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gmail imap notities en agenda synchroniseren met macbook thelorrr iTunes 0 23-05-11 22:35
synchroniseren in een agenda met exchange en outlook kvi iTunes 1 15-12-10 22:32
Meerdere Agenda's van Google synchroniseren werkt niet.. timovanaagten iTunes 1 03-10-10 15:03
Adresboek en agenda met exchange en gmail tegelijk? koekjedebij iPhone algemeen 4 11-10-09 20:43
iPhone synchroniseren met meerdere Outlook agenda's soCool iTunes 5 23-04-08 15:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:43.