Itunes account zonder betaalkaart discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Zit hier met het volgend probleem waar ik niet uit geraak. Ik wil voor iemand die zopas een nieuwe iphone 4 heeft gekocht een Itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes account zonder betaalkaart
Zit hier met het volgend probleem waar ik niet uit geraak.
Ik wil voor iemand die zopas een nieuwe iphone 4 heeft gekocht een Itunes account aanmaken ZONDER betaalkaart maar geraak er niet uit/ Bij de vorige versies kon je bij betaalkaart nog kiezen voor " none "maar bij de laatste versie ( itunes 10) is dit nier meer zichtbaar . zie onderstaande link App Store-account aanmaken zonder creditcard of kadobon - iPhone - iPhoneclub.nl Weet er hier iemand een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Re
Ik heb het ondertussen zelf gevonden .
Je moet eerst een gratis app aan klikken , dan komt de inlogpagina en daar klik je op nieuwe account . Dan komt de keuze naast de betaalkaarten " geen"wel tevoorschijn. Waarom dat er niet komt als je gewoon op inloggen klikt blijft mij een raadsel . Al bij al , het is opgelost en dat is het voornaamste. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor deze tip hier was ik juist naar op zoek
,Mvg Twman |
|
||||
|
||||
Dit (gratis app kopen) is de enige manier om een nieuwe ID aan te maken zonder betaalgegevens
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes account zonder Creditcard | JuztPaultje | iTunes | 1 | 11-09-10 00:11 |
Mac OS X: iTunes account zonder click and buy of creditcard | MichaelJ | iTunes | 1 | 17-08-10 23:20 |
Windows: Nederlands itunes account zonder creditcard. | jantje123 | iTunes | 1 | 01-05-10 15:00 |
iTunes account aanmaken zonder creditcard | Petertje07 | Archief | 3 | 16-01-09 18:40 |
|
|