iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes sluit niet af (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/9384-itunes-sluit-niet.html)

nielsr 15-03-08 11:42

iTunes sluit niet af
 
Mensen ik heb het volgende probleem. Waneer ik iTunes open en gebruik gaat alles pefect. Maar bij het afsluiten gaat het mis. Als ik kruisje druk dan bevriest iTunes en kan ik het vervolgens alleen nog maar killen dmv CTRL, ALT, DEL. Dit is erg irritant. Ik heb de nieuwste versie van iTunes en ook al oudere versies geprobeerd maar bij alle versie freezed tie :confused:


iemand een idee?

nielsr 19-03-08 23:38

Echt niemand een idee?

Ton Vriend 21-03-08 15:33

i tunes sluit niet af
 
Tja Niels ik kan je niet helpen,want ik heb hetzelfde probleem. Alleen met versie 4 heb ik er geen last van. Alleen met de nieuwe versie wel. Nou laten we hopen dat iemand het weet.

Snowski 21-03-08 23:33

Bij mij sluit ie wel, maar blijft iTunes runnen in achtergrond. En neemt dan behoorlijk wat geheugen in beslag. Het viel me op dat op gegeven moment laptop langzamer begon te worden na sluiten iTunes en dat de cooling fan maar bleef draaien. Task Manager liet me toen zien dat iTunes nog gewoon open was...en CPU ruimte in beslag nam!

Nog geen oplossing voor gevonden overigens.

lis 24-07-08 09:36

iTunes sluit niet af
 
Hoi heren, het is inmiddels 4 maanden verder, Ik heb hetzelfde probleem als jullie met mijn gewone iPod. Hebben jullie de oplossing inmiddels gevonden?

M.vr.gr., theo

Koudbloed 24-07-08 13:08

iTunes sluit niet af...
 
Hallo heren,

Erg vreemd, zelf heb ik dit probleem ook wel is gehad! Nu is alles gelukkig weer normaal. Mogelijk hebben jullie een te grote playlist wat hij continu moet opslaan op de computer. Als je computer dan ook nog is bezig is met andere dingen dan gaat het mis!

Je zou kunnen proberen iTunes eraf te gooien en opnieuw te installeren (wat ik denk dat jullie al geprobeerd hebben) en anders als die nog een keer flink vast loopt proces stoppen met CTRL, ALT, DEL.

Ik ga nog even verder zoeken voor jullie!

Kacper 01-08-08 10:14

ik heb het ook. En dat zowel in windows vista als windows xp (zelfde pc: sony vaio vgn-fz21z). Itunes is in beide net geinstalleerd en dus helemaal leeg.

colliehome 01-08-08 10:21

Hebben jullie al eens op de support site van Apple gekeken? Ik vond dan dit ; iTunes voor Windows XP: oplossing van problemen met onverwacht afsluiten, blokkeren of opstarten

michel_beckers 02-08-08 15:37

bij mij nu hetzelfde probleem als de rest. vandaag geinstalleerd, maar krijg hem niet afgesloten. moet via CRL+ALT+DEL het proces beeindigen.

geen oplossing gevonden.....

vbbmartin 03-08-08 17:40

dit probleem heb ik ok vaak, houd Alt en F4 tegelijketijd ingedrukt

sjkoopman 29-11-08 08:37

IK heb het zelfde probleem al heel lang en maak gebruik van NOD antivirus. Na wat wijzigingen in de configuratie hiervan zijn mijn problemen opgelost. Kijk hier maar eens
ESET Knowledgebase FAQs

Kiruna 29-11-08 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjkoopman (Bericht 224517)
IK heb het zelfde probleem al heel lang en maak gebruik van NOD antivirus. Na wat wijzigingen in de configuratie hiervan zijn mijn problemen opgelost. Kijk hier maar eens
ESET Knowledgebase FAQs

Bedankt ! Ik had hetzelfde probleem en ik geloof dat het nu is opgelost :)
Ik heb inderdaad ook NOD antivirus ;)

nielsr 09-12-08 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjkoopman (Bericht 224517)
IK heb het zelfde probleem al heel lang en maak gebruik van NOD antivirus. Na wat wijzigingen in de configuratie hiervan zijn mijn problemen opgelost. Kijk hier maar eens
ESET Knowledgebase FAQs


Bedankt voor het kicken van het topic! Ik ga het vanavond even proberen!

FridgeNL 07-10-09 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjkoopman (Bericht 224517)
IK heb het zelfde probleem al heel lang en maak gebruik van NOD antivirus. Na wat wijzigingen in de configuratie hiervan zijn mijn problemen opgelost. Kijk hier maar eens
ESET Knowledgebase FAQs

Toch handig die zoekfuntie op het forum :p
Mijn probleem is iig ook opgelost, thnx

ThinkAboutIt 10-10-09 21:34

Helemaal te waus en te woepie!
Mijn problemen met iTunes en mijn problemen met firmware-upgrade in één klap opgelost!
Hartstikke bedankt voor deze gouden tip!

berowitz 27-11-09 09:28

Helemaal te Gek. Alles werk weer prima met iTunes. Bedankt voor de Tip!!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.