Foutmelding bij starten Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Sinds enige tijd heb ik een probleem met Itunes. Wanneer ik Itunes opstart krijg ik direct de mededeling "De opgegeven bestandsnaam bestaat al"? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmelding bij starten Itunes
Hallo allen,
Sinds enige tijd heb ik een probleem met Itunes. Wanneer ik Itunes opstart krijg ik direct de mededeling "De opgegeven bestandsnaam bestaat al"? Door deze melding kan ik ook helemaal niets downloaden zoals muziek, app's etc. Ik heb de nieuwste versie van Itunes. Ik heb al vanalles geprobeerd. Itunes verwijderd en alle programmatuur die doorbij hoort (Quicktimes, Bonjour, Apple software update etc.). En daarna weer opnieuw geinstalleerd. Mijn apple-ID heb ik gewijzigd, ander gebruikersaccount geprobeerd. Maar helaas helemaal niets helpt! Ik baal flink want ik kan nu niets met Itunes! Wie heeft voor mij de oplossing. Zou daar enorm blij mee zijn. Nailluver |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Neem hier eens een kijkje..
Het schijnt dat het installeren/upgraden van het programma iToner op de een of andere mysterieuze manier deze iTunes bug oplost. Apple schijnt het niet te interesseren, ze veranderen steeds meer in Microsoft nu het succes ze *schijnbaar* naar het hoofd stijgt en bugs oplossen niet de moeite waard is. |
|
|||
|
|||
Kan het programma niet installeren
Hi Bubbly,
Bedankt voor je antwoord. Ik heb Itoner gedownload, maar mijn computer kan het dmg installatiebestand niet lezen. Dat is ook logisch want ik werk met windows, en niet met een MAC. Jammer hoor, het had een oplossing kunnen zijn. Hopelijk komen er nog meer oplossingen. Groet, Nailluver |
|
||||
|
||||
Heb je bij het verwijderen alle register waardes van iTunes ook verwijderd? Daar kan het probleem ook zitten
|
||||
|
||||
Kijk ook eens in dit topic voor het volledig verwijderen van iTunes en aanverwante software.
bestandsnaam, foutmelding, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding -39 bij synchronisatie met iTunes 9.2 | Lispeltuut | iTunes | 3 | 21-06-10 18:33 |
Irri foutmelding omzeilen creditcard bij itunes. | jantje123 | iPhone Apps | 4 | 05-04-09 22:58 |
Foutmelding bij synchroniseren met Itunes | kleinecasper | iTunes | 2 | 17-07-08 21:53 |
Itunes foutmelding(6) bij herstellen iphone firmwire | juulie | Unlock [archief] | 12 | 12-05-08 02:11 |
|
|