iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Mac OS X: iTunes kopen in US...??? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/942-itunes-kopen-us.html)

Xandra 15-10-07 15:15

iTunes kopen in US...???
 
Ik wil graag films en muziek kopen op iTunes.com...
Nu weet ik dat je amerikaanse nationaliteit moet hebben hiervoor.
Maar is er geen manier om toch via deze site te kopen?
Waarom dekt iTunes zich hiervoor in :confused:
Tip???

atQuest 15-10-07 15:19

Copyright denk ik. Maar het goede nieuws is dat je helemaal niet uit de VS hoeft te komen om itunes te kopen.. ik doe het al een maand of twee. Meld je gewoon aan (via itunes op je PC/Mac).

Xandra 15-10-07 15:25

Hey:)
Ja, dat doe ik al (iTunes NL) maar de US heeft veel leukere songs en vooral films!
Hier zijn alleen short movies te verkrijgen...
Bekijk de site maar eens:)

atQuest 15-10-07 15:34

Ik weet het. Copyright..... ( Copywrong©: de Sluipende Dreiging | Organisatie Activist )

stephenvis 15-10-07 15:43

Heb je het nou over het proggrama itunes want als ik op de site klik kom ik gewoon op apple site, want voor itunes heb ik wel een oplossing.

Xandra 15-10-07 15:49

Ik zou graag songs/movies willen kopen in the US iTunes shop.
Nu heb ik een Nederlands iTunes account, hiermee kun je NIET in de US shop kopen.
Ik heb al geprobeerd een US account te openen met het amerikaanse adres van mijn vriendin maar dit lukt ook niet omdat je een US credit card of Paypal account moet hebben.
:(Ik denk dus dat het gewoon niet gaat.
Maar als iemand iets weet hoor ik het heel graag!

Lucas 15-10-07 18:13

Het zal inderdaad niet gaan zonder een amerikaanse credit card.

SlickAxe 15-10-07 18:37

jawel mensen!

De oplossing is een USA gift card te kopen en zo je amerikaanse iTunes account te activeren! Koop zo'n kaar bijvoorbeeld op eBay...

Xandra 16-10-07 22:30

Heb ik ook over gedacht...
Maar werkt dit echt?
Omdat je bij het aanmaken van een US account alleen de betalingsopties Paypal en credit cards hebt!
Ik zou graag zeker willen weten dat dit werkt, de gift "cards" kan mijn vriendin me evt. via email sturen of een "echte" met de post...
:rolleyes:Laat het me weten!

Freek 17-10-07 01:08

Xandra, ja, dit werkt écht. Ik heb dit zelf ook gedaan. Bij het aanmaken van een account heb je bij betaalwijze ook de mogelijkheid om het nummer van je giftcard in te geven, de waarde van de giftcard komt op je account en zo kan je kopen. Ik heb de cards gekocht bij deze aanbieder, hij is erg snel én te vertrouwen. Wel betaal je voor USD 75 aan giftcards USD 95.. Hij geeft er ook een handleiding bij om de account op te zetten: Let vooral op stap 6 en 7, hier vul je het nr in van je giftcard:

Your itunes gift card code is in a separate email.
Account set up is pretty easy to do, I recommend this way.
#1 Make sure you use an EMAIL address that has never been used for any other itunes
before
. Yahoo.com allows you to sign up for a free email account.
#2 Install the latest version of iTunes. You can download it (it's
free) from the Download iTunes webpage. If iTunes is already installed on
your computer, check your version and update if necessary. Here is a link http://www.apple.com/itunes/
#3 Open iTunes.
#4 In the Source list (to the left side of the iTunes window), under the catagory STORE, click on "iTunes Store".
#5 In the upper-right corner of the iTunes Store window, verify that
the button next to Account says Sign In. If this button displays an email
address instead, click the button and then click Sign Out.
#6 In the "QUICK LINKS" window (to the right of the itunes window), click on "REDEEM".
#7 In the resulting screen, enter the 16-digit code (it will start with an XXSP), then click Redeem. THIS IS THE CODE(S) THAT I'LL EMAIL TO YOU.
#8 In the resulting screen, create your new iTunes Store account. You
can put in any street address as long as the zip code is an actual city in the US
(55419 is Minneapolis, MN).
#9 You will have the option to enter credit card
information; click the NONE button on the Payment screen.
#10 Once you've redeemed your code, the credit amount will appear next to the Account details in the upper-right corner. Each time you purchase music, iTunes will deduct from the credit until it's gone. If any purchase exceeds your account credit amount, iTunes will
ask you to enter a credit card number. At that point you should buy and enter more cards to increase your credit balance before continuing.

Xandra 17-10-07 11:34

PERFECT!!!
Dit gaat zeker werken:))))
Heel erg bedankt Freek!
En nu maar songs & fimpjes kopen...
Nogmaals bedankt,
Xandra.

sjempie 30-12-07 11:21

@Freek; grappig ik zat gisteren net te denken hoe ik het zou kunnen regelen om tvshows te kunnen kopen in the USA.. na het lezen van jouw bericht gelijk bij die ebay-kerel een itunes-giftcard gekocht en een paar uur later had ik al een reactie en het werkt fantastisch!!

goede tip!

Xandra 30-12-07 11:32

Ja, ik maak er ook nog steeds gebruik van!
Awesome:)

Freek 30-12-07 11:36

Yep, ik ook. Wel balen dat het zo duur is. Hoewel, nu die dollar zo lekker laag staat..

Simm 23-01-08 14:46

Die ebayer is er mooi duur mee.
Plus je moet het altijd maar afwachten, bij dit soort particulieren.
Ik gebruik al jaren inmiddels,Hogeweg 80 wanneer je hebt betaald, is je kaart al bijna binnen. https://www.hogeweg80.com/store/clie...=74_85&sort=3a
En kun je alles gebruiken in de US store dus ook al films huren kopen enz.
Het is niet mijn winkel, ze zitten in België maar dat weet ik niet zeker, je kan in ieder geval Nederlands met ze mailen. Als je vragen zou hebben.

dutchwoody 26-01-08 01:00

Zaken
 
Kan moeilijk al sje voor zaken onderweg bent!

Grample 31-01-08 02:26

Doe ik ook, werkt prima. Heb een US account aangemaakt en gewoon Gift Cards kopen via eBay :)

Simm 03-02-08 15:21

Zaken
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dutchwoody (Bericht 48743)
Kan moeilijk al sje voor zaken onderweg bent!

Zaken, klink gewichtig, maar wat precies bedoel je daar mee?

Freek 03-02-08 16:57

Simm, ik heb die winkel van jou ook geprobeerd, werkt idd perfect, heel snel, en veel goedkoper dan via eBay! Bedankt voor de tip!

Simm 03-02-08 17:51

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ik zou willen dat het mijn winkeltje was![/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Maar helaas niet het geval. [/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Eerder zaten zij ook op ebay. Maar door het grote aantal trouwe klanten.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Hebben ze dat niet meer nodig, wat ook weer scheelt in de uiteindelijke kosten.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Voor hen, maar ook voor de vaste kopers! [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]In drukke dagen (feest en zondagen) kun je dan ook merken. dat ze door stormlopen nog al een door de voorraad heen zijn.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Maar ze verkopen niet wat ze niet hebben! Het staat er altijd bij. Als het op is.[/SIZE][/FONT]

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]En dat is ook eigenlijk het enige wat ik gemerk, dat je in dat soort tijden even vooruit moet kopen, om op de feestdagen zelf niet achter het net te vissen.[/SIZE][/FONT]


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.