iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: itunes bibliotheek 'weg', evenals de apps (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/94277-itunes-bibliotheek-weg-evenals-de-apps.html)

basboy12 28-06-11 21:16

itunes bibliotheek 'weg', evenals de apps
 
hoi, vandaag was na het installeren van een programma ineens HEEL mijn itunes-bibliotheek weg. muziek, apps, films enz

de muziek en films heb ik er weer handmatig kunnen inzetten, MAAR nogsteeds zijn alle apps weg. Ik heb ze proberen te zoeken op me pc, zonder resultaat. En als ik naar de store ga bij aankoopgeschiedenis, zie ik alleen de apps die ik vandaag heb gedownload :(

weet iemand hoe ik toch al mijn apps weer terug kan krijgen in de bibliotheek? alvast bedankt!

grt bas

Yoshi2889 01-07-11 15:24

Ga eens naar iTunes Store > Aankopen > Niet in mijn bibliotheek

Daar zie je alles wat je wel hebt gedownload maar wat niet op je computer staat.

basboy12 01-07-11 15:28

Nee. Het rare was dat daar toen ook niets stond

Maar ik heb alles op de een of andere manier weer terug, dus hier kan een slotje op. Toch bedankt voor het meedenken ;)

Yoshi2889 01-07-11 15:29

lol, software is magisch :P

Fijn dat je het zelf op hebt kunnen lossen(?)

Bubbly 01-07-11 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door basboy12 (Bericht 687048)
hoi, vandaag was na het installeren van een programma ineens HEEL mijn itunes-bibliotheek weg. muziek, apps, films enz

de muziek en films heb ik er weer handmatig kunnen inzetten, MAAR nogsteeds zijn alle apps weg. Ik heb ze proberen te zoeken op me pc, zonder resultaat. En als ik naar de store ga bij aankoopgeschiedenis, zie ik alleen de apps die ik vandaag heb gedownload :(

weet iemand hoe ik toch al mijn apps weer terug kan krijgen in de bibliotheek? alvast bedankt!

grt bas

Voor de volgende keer:
Je kunt apps overzetten van je iDevice naar je iTunes (zodra het verschijnt in iTunes, ctrl/rechtsklikken erop en "aankopen overzetten".

En @Yoshi:
"Ga eens naar iTunes Store > Aankopen > Niet in mijn bibliotheek"

Dat werkt natuurlijk alleen als de apps nog in de map Mobile Applications van iTunes staan ;)

Yoshi2889 01-07-11 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 687868)
Voor de volgende keer:
En @Yoshi:
"Ga eens naar iTunes Store > Aankopen > Niet in mijn bibliotheek"

Dat werkt natuurlijk alleen als de apps nog in de map Mobile Applications van iTunes staan ;)

Nou nee, dat kijkt in je aankoopgeschiedenis en haalt daaruit wat je nog niet in je Mobile Applications map hebt staan.

Bubbly 01-07-11 21:20

Jaah precies.. Maar alle apps waren verdwenen volgens post #1 & toen stond vrij waarschijnlijk niets meer in die map ;)

Yoshi2889 01-07-11 21:24

Ik bedoel, hij kijkt dan juist naar wat er niet in die map staat.

basboy12 01-07-11 21:30

het rare is dat alleen de apps er stonden die ik op DIE dag had gedownload op mijn iphone, en die stonden nog niet op me pc. beetje raar allemaal, maar het is al opgelost :D

Bubbly 01-07-11 21:49

@Yoshi
Ja dat weet ik, maar Bas zei in post 1 dat de apps níet in z'n bibliotheek stonden, dat betekent dat er helemaal niets meer in die map staat :P

@Bas
Ja dat is wel handig weer.. Maar enig idee hoe je het hebt opgelost? :P Iets gedaan.. Herstarten of zo?

Yoshi2889 01-07-11 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 687889)
@Yoshi
Ja dat weet ik, maar Bas zei in post 1 dat de apps níet in z'n bibliotheek stonden, dat betekent dat er helemaal niets meer in die map staat :P

Dat klopt, en dat is waar mijn suggestie vandaan komt. iTunes die houdt bij wat je hebt gedownload in een keurig lijstje. Alles wat dan wél in dat lijstje staat, maar níet in de bibliotheek, kun je dan opnieuw downloaden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:54.