//

apart account voor elk apparaat

apart account voor elk apparaat discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe krijg ik het voor elkaar om zowel voor de iphone als de ipad een apart gedeelte te maken in Itunes? Wat ik nu heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-11, 18:18
MyFone MyFone is offline
• iOS 6.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 17
Standaard apart account voor elk apparaat

Hoe krijg ik het voor elkaar om zowel voor de iphone als de ipad een apart gedeelte te maken in Itunes?
Wat ik nu heb is dat elke keer als ik mijn ipad aansluit en apps wil synchroniseren hij alle apps die ook op de iphone staan erop wil gooien. Ik wil eigenlijk helemaal niets zien wat er op een ander device staat maar puur en alleen wat er op dat moment is aangesloten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-11, 19:26
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Schakel "nieuwe apps automatisch synchroniseren" uit. Staat op het tabblad Apps wanneer je iDevice is aangesloten.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41
Windows: Foto's in elk een aparte map Koudbloed iTunes 16 28-12-10 11:49
autostekker (dit apparaat is niet bedoeld voor de Iphone..) Smoothmold iPhone accessoires en onderdelen 3 12-12-09 13:50
iPod oplossing voor elk voertuig / bellen en muziek DGCAR iPhone accessoires en onderdelen 18 21-03-08 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:44.