apart account voor elk apparaat discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe krijg ik het voor elkaar om zowel voor de iphone als de ipad een apart gedeelte te maken in Itunes? Wat ik nu heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apart account voor elk apparaat
Hoe krijg ik het voor elkaar om zowel voor de iphone als de ipad een apart gedeelte te maken in Itunes?
Wat ik nu heb is dat elke keer als ik mijn ipad aansluit en apps wil synchroniseren hij alle apps die ook op de iphone staan erop wil gooien. Ik wil eigenlijk helemaal niets zien wat er op een ander device staat maar puur en alleen wat er op dat moment is aangesloten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Schakel "nieuwe apps automatisch synchroniseren" uit. Staat op het tabblad Apps wanneer je iDevice is aangesloten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Windows: Foto's in elk een aparte map | Koudbloed | iTunes | 16 | 28-12-10 12:49 |
autostekker (dit apparaat is niet bedoeld voor de Iphone..) | Smoothmold | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 12-12-09 14:50 |
iPod oplossing voor elk voertuig / bellen en muziek | DGCAR | iPhone accessoires en onderdelen | 18 | 22-03-08 00:56 |
|
|