//

Computer en Itunes herkennen Iphone 3GS niet meer

Computer en Itunes herkennen Iphone 3GS niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Tot voor ongeveer een maand geleden heb ik nog gewoon itunes gebruikt en foto's van mijn iphone naar de computer overgezet, maar sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-07-11, 21:56
97752 97752 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 18
Standaard Computer en Itunes herkennen Iphone 3GS niet meer

Hallo allemaal,

Tot voor ongeveer een maand geleden heb ik nog gewoon itunes gebruikt en foto's van mijn iphone naar de computer overgezet, maar sinds ongeveer een week laadt hij alleen maar op via de computer, maar itunes en de pc zelf herkennen hem niet meer als iphone.
Ik heb nu al 3 verschillende pc's gebruikt met verschillende besturingsprogramma's maar geen van alleen schijnen te werken. De USB-poorten zijn overigens stuk voor stuk in orde.
Ik heb al op meerdere forums gezocht maar kan geen antwoord vinden. Kan iemand me verder helpen? ik word er namelijk langzamerhand een beetje moe van...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 juli 2011 om 20:59 ----------

Oh en ik heb ook al een nieuw kabeltje gekocht na de ontdekking dat de oude niet meer goed werkte, maar hierdoor laadt hij alleen maar weer. De pc herkent hem nog steeds niet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan mijn iPhone 3GS niet meer upgraden via iTunes! marco538 iTunes 1 11-06-11 14:26
Iphone 3GS start niet meer up na itunes fout Prom0 iTunes 2 16-05-11 18:37
iPhone 3GS: Iphone doet niks meer, wel te herkennen in itunes benno13 Unlock 12 24-05-10 22:03
Windows: Mijn Computer ziet iTunes niet meer? de_Surinamer iTunes 3 03-05-10 00:14
itunes en computer herkennen mijn iphone niet timmy099 Archief 4 10-12-07 16:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:40.