//

Notities kwijt na synchronisatie itunes

Notities kwijt na synchronisatie itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wij zijn beginners met een iphone, op 1 iphone zijn er veel notities bewaard en met een syncronisatie met itunes zijn deze notities verdwenen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-07-11, 19:14
iphonemarsje iphonemarsje is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Pijnacker
Berichten: 2
Standaard Notities kwijt na synchronisatie itunes

Hallo,
Wij zijn beginners met een iphone, op 1 iphone zijn er veel notities bewaard en met een syncronisatie met itunes zijn deze notities verdwenen uit de iphone. Ook wanneer we een restore terugzetten vanuit itunes komen deze niet terug. Er is ongeveer voor 8 dagen gegevens verloren gegaan. Is er een mogelijkheid dat deze bewaard zijn op de laptop (windows) of dat deze gewoon weg zijn.????

Ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee en dat er iemand met technische kennis is die dit ondervonden heeft en het heeft terug weten te krijgen. Ik hoop het wel. !!!!!

We hebben het forum gelezen, maar kunnen geen duidelijk antwoord vinden om dit op te lossen.

Hopende op een reactie.

Met vriendelijke groet,
Marcel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-11, 22:03
Mirandoe Mirandoe is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

Marcel,

Ook ik heb hetzelfde probleem kan er ook niet uitkomen. Hoop dat iemand een oplossing heeft!

Miran
  #3  
Oud 14-08-11, 10:43
fiero fiero is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: thuis
Berichten: 6
Standaard

hallo,,, ik heb OOK dit probleem gratis bij een update via itunes gekregen......bedankt.... mijn notities gaan alleen veel verder terug dan 8 dagen...balen hoor
  #4  
Oud 14-08-11, 15:10
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fiero Bekijk bericht
hallo,,, ik heb OOK dit probleem gratis bij een update via itunes gekregen......bedankt.... mijn notities gaan alleen veel verder terug dan 8 dagen...balen hoor
Ik heb dit probleem ook gehad. Omdat mijn Iphone sync met Outlook, heb ik daar mijn notities teruggevonden. In Itunes het vakje aankruisen voor het synchen van de notities en vervolgens terug synchroniseren van de Iphone en ze staan er terug op.
(Het terugzetten van de laatste reservecopie is waarschijnlijk ook een mogelijkheid).
p.s. Omdat mijn notities erg belangrijk zijn, copieer ik ze regelmatig van Outlook naar een Word document (copieren en plakken). Op die manier heb ik een extra backup en kan ik mijn notities altijd terugzetten naar Outlook om ze vervolgens terug naar de Iphone te synchroniseren. Misschien wat ingewikkeld, maar het werkt !
Succes.
  #5  
Oud 23-08-12, 19:49
keesjr keesjr is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 10
Standaard

ik heb een oude gmailaccount vervangen door een nieuwe (andere). nu ben ik echter op mn iphone4 alle notities in de 'notitie' app op mn iphon4 kwijt. weet iemand hoe deze terug te vinden zijn..? bvd voor jullie response..
Reageren

Labels
notities, synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
notities synchronisatie femkecroes iTunes 14 31-05-11 07:15
Synchronisatie notities windows omares iPhone algemeen 0 20-04-11 12:36
Applicaties, contacten, smsjes, notities en muziek KWIJT!!! Lukk Archief 2 16-08-09 16:31
iPhone: Update naar 2.1: sms/foto's/notities kwijt? daaf85 Jailbreak 7 12-11-08 18:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:39.