//

iphone kan niet gebruikt worden in Itunes 64 bits

iphone kan niet gebruikt worden in Itunes 64 bits discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Opgelost!! Ik begin er nu echt gestoord van te worden, dus aub, ik hoop dat iemand een oplossing weet. Ik heb een altijd goed functionerende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-07-11, 18:40
dais_k dais_k is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Smile iphone kan niet gebruikt worden in Itunes 64 bits

Opgelost!!

Ik begin er nu echt gestoord van te worden, dus aub, ik hoop dat iemand een oplossing weet.

Ik heb een altijd goed functionerende itunes gehad, icm iPhone 4.
Om de een of andere reden miste ik opeens een bestand en werd me opgedragen, itunes te verwijderen en opnieuw te installeren.

Dus dat heb ik gedaan.. Vervolgens opent itunes 10.4.0.80, en alles staat er netjes in. Ik was helemaal happy dat het meteen was gelukt. Maaaaaar, ik sluit mij Iphone aan, en ik krijg de melding dat ik een 64 bits versie van Itunes moet downloaden
De melding geeft aan: deze Iphone kan niet gebruikt worden omdat de vereiste software niet is geïnstalleerd, om dit op te lossen geeft hij aan dat ik installatie itunes opnieuw moet uitvoeren om deze versie te verwijderen en vervolgens een 64 bits versie te installeren.

Nou ja, vooruit. De ene er weer afggegooid en opzoek naar een 64 bits versie.
Deze opnieuw geïnstalleerd en hetzelfde probleem.
Daarna heb ik de versie 10.3.1 geïnstalleerd, die stond ook op apple.com en ik dacht wellicht die versie te hebben gebruikt, maar die gaf de melding dat hij itunes uberhaupt niet open kon maken omdat het itl. bestand van library onleesbaar was, omdat deze met een nieuwere versie van itunes is aangemaakt! pffff
Ik weet niet of, en waar ik kan controleren in welke versie het itl bestand dan is aangemaakt?

Dus weer wat gegoogeld, en daar las ik dat ik je moet opletten dat je de 64 bits versie ook in het 64 bits draaiende gedeelte van je compu moet zetten, omdat deze wanneer hij in de 32 bits (x86) gezet wordt, alsnog als 32 bits versie wordt gezien ofzo.

Dus yep, weer opnieuw verwijderd en nóg een keer geïnstalleerd en erop gelet om als locatie voor program files te kiezen ipv program files x86.
Itunes wordt weer prima geopend inclusief al zijn bestanden, maar krijg tóch weer het verzoek een 64 bits versie te installeren wanneer ik de Iphone aansluit Ik begrijp er werkelijk helemaal niks meer van! Ik heb deze gekozen: iTunes 10.4 voor Windows (64-bit)
http://www.apple.com/nl/itunes/download/
en ik heb gekozen voor programfiles (zonder de x86 toevoeging) als bestandslocatie.

Iemand een idee wat ik niet goed doe????? En wat ik dus wél zou moeten doen????

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 juli 2011 om 19:36 ----------

Zul je zien... plaats je eindelijk toch maar een vraag, en dan lukt het alsnog zelf!
Is dus opgelost!!

Laatst gewijzigd door dais_k; 23-07-11 om 20:37.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-11, 20:44
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Post de oplossing a.u.b. even, dan hebben anderen er ook nog wat aan.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 23-07-11, 23:11
dais_k dais_k is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb een kopie van mijn library gemaakt, en die heb ik veilig gesteld op een andere locatie. Daarna heb ik via configuratiescherm àlle software van Apple verwijderd ipv enkel iTunes en QuickTime.
Daarna heb ik nogmaals iTunes 64 bits gedownload en als doelmap gekozen voor programfiles (zònder de toevoeging x86).
Het geheel geïnstalleerd en iTunes werkt. Er staat ook vanalles in, maar mijn afspeellijsten en bepaalde instellingen zijn weg. Ook de apps kloppen niet.
Heb toen eerst in Windows verkenner de huidige iTunes library gezocht en verwijderd, waar ik ter vervanging de oude heb terug gezet.
Hierdoor had ik mijn afspeellijsten en instellingen terug. Erg handig aangezien ik ook nog n shuffle en touch heb.
Daarna de iPhone gekoppeld en shift+CTRL vastgehouden om automatische sync tegen te gaan en bij bestand, gekozen voor "aankopen overzetten van iPod" dan gaat hij dat synchroniseren. Vervolgens de rest synchroniseren en alles is weer zoals het was!
Wellicht had alles makkelijker gekunt, maar ik heb het gelukkig eindelijk voor elkaar!
  #4  
Oud 23-07-11, 23:39
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Bedankt voor je uitgebreide uitleg.

Omdat je probleem is opgelost kan er nu een slotje op.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes geeft bij herstellen iPhone kan niet worden hersteld. slinky89 iTunes 1 30-03-11 00:53
Windows: Deze iphone kan niet gebruikt worden enz. brucejones iTunes 6 22-12-10 18:25
Scherm kan niet gebruikt worden op bepaalde plekken kemeel iPhone algemeen 1 01-04-10 20:17
iphone 3gs kan niet worden hersteld via itunes??? Erhan iTunes 7 07-10-09 17:45
kan iphone 1.1.3 gebruikt worden als itouch gmlens Unlock [archief] 4 17-01-08 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.