//

iPod Touch kwam niet uit opstartmodus

iPod Touch kwam niet uit opstartmodus discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Om de één of andere reden kwam mijn iPod touch 4G (8GB) vannacht niet uit de opstartmodus. Hij gaf net een foutmelding in iTunes dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-07-11, 13:33
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard iPod Touch kwam niet uit opstartmodus

Om de één of andere reden kwam mijn iPod touch 4G (8GB) vannacht niet uit de opstartmodus. Hij gaf net een foutmelding in iTunes dat hij niet gevonden kon worden enzo. Nu is ie gelukkig bezig met updaten, wat weer wel werkt. Hij is dan ook weer opgestart, en ik ga nu naar een nieuwe versie van Redsn0w zoeken.

Maar dit soort problemen wil ik in de toekomst vermijden, dus kan iemand me vertellen wat de meeste gevallen zijn van dit soort problemen? Ofwel, problemen die vaak tot zulke problemen kunnen leiden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-07-11, 00:31
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Het kan komen door een van de geïnstalleerde jailbreak-tweaks, dus je zult ze even moeten opzoeken als je er een niet goed kent..

Ook raad ik je aan jailbreakme.com te gebruiken in plaats van redsnow, dit is véél makkelijker en sneller

Edit: Updaten zei je? iOS 4.3.4 en 4.3.5 kunnen niet (untethered) geJB'ed worden..
  #3  
Oud 26-07-11, 00:39
iTompie iTompie is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Regio Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Dat dacht ik ook, dat het door een tweak kwam. Hij sloot namelijk af toen ik één of ander iets uit de Cydia store downloadde (was volgens mij een soort thema wat op iOS 5 zou lijken, maar het kan zijn dat je daarvoor perse iOS 5 (beta) nodig hebt, wat ik dus níet heb).

Ik heb inderdaad gemerkt dat er voor iOS 4.3.4 en 4.3.5 nog geen untethered jailbreaks beschikbaar zijn. Maar ik vind het nog niet zozeer een ramp.

Ik was trouwens al van plan nu voortaan via JailbreakMe.com te jailbreaken, maar doordat er dus nog geen jailbreak voor iOS 4.3.5. beschikbaar is, gaf hij al een melding daarvan op de site. Persoonlijk denk ik de benodigde jailbreak zo snel mogelijk te verwachten, aangezien het bij iOS 4.3.3 ook niet lang duurde. Maar dat zie ik dan wel.
  #4  
Oud 26-07-11, 06:24
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Juist dan zou ik die tweak dus overslaan tot het zover is

Je kan downgraden als je de shsh nog hebt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
help, ipod touch 3g doet werkt uit zichzelf! sasa92 iPhone algemeen 4 08-05-11 14:24
Ipod Touch geen geluid uit speakers wesleydb iPhone algemeen 0 24-03-11 10:00
Windows: itunes syncroniseert ipod touch uit USA trensongilles iTunes 0 06-09-10 21:05
iPod Touch 2G Valt vanzelf uit!! Wat nu? Vsteegman iPhone algemeen 2 15-04-09 21:32
Altijd al afgevraagd hoe Apple aan de iPod kwam.... King1987 Chat en geruchten 14 15-03-09 17:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:02.