//

filmpjes terug zetten

filmpjes terug zetten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) heb met windows verkenner foto en filmpjes op harde schijf gekopieerd en verwijderd op de iphone. als ik met itunes de map synchroniseer waar de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-11, 13:05
martin1966 martin1966 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard filmpjes terug zetten

heb met windows verkenner foto en filmpjes op harde schijf gekopieerd en verwijderd op de iphone. als ik met itunes de map synchroniseer waar de foto's en filmpjes staan dan loopt itunes vast op de filmpjes. als ik alleen de foto's synchroniseer dan lukt het wel. weet iemand hoe ik mijn filmpjes terug zet.en dan wel zo dat ze in de filmrol staan of in de map fotobibliotheek.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-07-11, 14:24
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martin1966 Bekijk bericht
heb met windows verkenner foto en filmpjes op harde schijf gekopieerd en verwijderd op de iphone. als ik met itunes de map synchroniseer waar de foto's en filmpjes staan dan loopt itunes vast op de filmpjes. als ik alleen de foto's synchroniseer dan lukt het wel. weet iemand hoe ik mijn filmpjes terug zet.en dan wel zo dat ze in de filmrol staan of in de map fotobibliotheek.
Download anders eens de app avplayer of movieplayer.
Volg gewoon de uitleg wat je moet doen en normaal gezien moet dat wel lukken dan om in deze app je filmpjes te bekijken.

Als je eerst wil nagaan wat die app juist doet; op youtube zal je het denk ik wel vinden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Simpele manier om filmpjes over te zetten herk0039 Muziek, foto & video 6 09-01-13 10:29
Filmpjes in map zetten Hoppieee iPad algemeen 3 05-11-10 12:29
iPhone: Terug zetten MCMRTN Jailbreak 5 10-07-10 11:29
Video: Mxtube filmpjes via mobilefinder in itunes zetten jpke Muziek, foto & video 2 08-02-09 00:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:29.