//

Herstel via iTunes niet mogelijk

Herstel via iTunes niet mogelijk discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb al een tijd lang mijn iPhone 3GS niet meer ge-update. Ik heb geloof ik versie 3.1 met jailbreak erop zitten. Ongeveer 3 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-11, 23:43
Vince86 Vince86 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Question Herstel via iTunes niet mogelijk

Hallo!

Ik heb al een tijd lang mijn iPhone 3GS niet meer ge-update. Ik heb geloof ik versie 3.1 met jailbreak erop zitten.
Ongeveer 3 weken geleden had ik problemen met mijn netwerk. Mijn verbinding viel af en toe weg. Dat werd steeds erger, totdat er helemaal geen verbinding meer mogelijk was. Later werkte ook de meeste apps niet meer en nu is het zelfs zo ver dat de telefoon elke keer het symbool laat zien dat ik verbinding moet maken met iTunes (stekkerterje met een pijl naar 'iTunes). Ook krijg ik af en toe de melding dat ik mijn telefoon moet herstellen.
Op het moment dat ik de iPhone aansluit aan mijn computer start iTunes automatisch op. Ik krijg dan telkens de volgende melding: "iTunes kan geen verbinding maken met iPhone omdat deze is met een toegangscode is beveiligd. U moet uw toegangscode invoeren op uw iPhone".
Op mijn iPhone zie ik echter alleen maar hetzelfde symbool dat ik verbinding moet maken met iTunes. Ik kan dus geen toegangscode invoeren en dus ook niet via iTunes herstellen. Is er ook een andere mogelijkheid om te herstellen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Vincent
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-11, 00:38
ivo123456789 ivo123456789 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Hallo,

Zet je iPhone eens in DFU mode. Link: DFU - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS.
Steek eerst je iPhone in en dan in DFU mode zetten. Als het goed is kan je nu goed en volledig herstellen. Mocht dit niet lukken moet je iTunes even upgraden.
Suc6 ermee!!!
  #3  
Oud 07-08-11, 14:07
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

heb je de toegangscode en sim-pincode al en x uitgezet?
  #4  
Oud 07-08-11, 17:35
Vince86 Vince86 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb het via DFU geprobeerd. Ging in eerste instantie goed. Totdat ik op het einde de foutmelding 1013 kreeg. Ik heb het volgende gevonden wat ik moet doen:

Windows:

Step 1. Start –> Programs –> Accessories
Step 2. Run Notepad or WordPad
Step 3. Click “Open..” from File menu.
Step 4. Browse to Windows/System32/drivers/etc
Step 5. In "files of type:" select all documents
Step 6. Open "hosts"
Step 7. Delete all line that has "gs.apple.com" or something like that
Step 8. Hit Save
Step 9. Restore your device

Kan iemand mij iets uitgebreider uitleggen wat hiermee wordt bedoeld? Deze stappen zijn voor mij namelijk niet helemaal duidelijk.

Ik kan mijn telefoon niet opstarten. Is er dan ook een andere mogelijkheid om de toegangscode uit te zetten?
  #5  
Oud 07-08-11, 17:44
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

heb je toevallig ook gesynced op een andere pc, dan kan je itunes eraf gooien en opnieuw installeren, dan staat alles weer goed, vervolgens herstellen en dan aan de andere pc voor de backup terug te zetten, je zit alleen dan wel op de nieuwste software en weet ik niet of ie nog te jben is.
  #6  
Oud 07-08-11, 17:54
Jvson02 Jvson02 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Maasland
Berichten: 22
Standaard

Probeer iReb eens:
http://ih8sn0w.com/index.php/products/view/ireb.snow

Moet je eerst het firmware bestand downloaden,
Verbind je iphone (zorg dat hij uit staat), dan start je ireb, selecteer het bestand, zou moeten werken.

Als dat niet werkt, denk ik dat je alvast uit kan gaan kijken naar een iPhone 5.
  #7  
Oud 08-08-11, 12:49
Vince86 Vince86 is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb ondertussen mijn iTunes ge-update. Zou best kunnen dat dat het probleem van de foutmelding 1013 verhelpt. Als ik wil herstellen krijg ik nu automatisch een popup van ios 4.3.5 software-update. Nu wil ik graag mijn iPhone weer jailbreaken na de update. Kan dat met deze software? Ik lees hier namelijk verschillende verhalen over.
  #8  
Oud 09-08-11, 12:28
ivo123456789 ivo123456789 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Hallo,
Volgens mij kan dat met redsn0w, moet je alleen opletten dat je een unthetered jailbreak toepast.
  #9  
Oud 27-10-11, 20:19
toyod toyod is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo,
Er is toch een site op het forum waarop staat waar je naar toe moet gaan na jailbreake en cydia, daar moet je aangeven dat het een illegaal programma is want als ik een app heb b.v tomtom dan laat hij hem via itunes wel in maar activeerd het niet
  #10  
Oud 27-10-11, 20:46
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toyod Bekijk bericht
Hallo,
Er is toch een site op het forum waarop staat waar je naar toe moet gaan na jailbreake en cydia, daar moet je aangeven dat het een illegaal programma is want als ik een app heb b.v tomtom dan laat hij hem via itunes wel in maar activeerd het niet
Dit is niet handig dit te posten, bovendien snap ik er geen moer van.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: herstel en update niet mogelijk smook iTunes 3 09-05-11 20:53
Homeknop defect en herstel niet mogelijk Mykemmer iPhone algemeen 8 10-12-10 16:56
Itunes 8 herstel, of niet? Sabberdesab Archief 1 24-11-08 14:01
iTunes herstel functie niet mogelijk. stvh Unlock [archief] 2 02-06-08 16:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:17.