iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   itunes probleem (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/97680-itunes-probleem.html)

BDR73 18-08-11 22:08

itunes probleem
 
hallo,

Nadat het probleempje met de Wi-Fi perfect is opgelost loop ik ineens tegen een ander probleempje aan en dat is dat itunes mijn iphone niet meer ziet.

Windows ziet hem wel en ik kan in de map met foto's maar itunes geeft geen telefoon aan.

Zodra ik de kabel aansluit dan krijg ik meteen een schermpje van windows (automatisch starten) wat ik wil doen.
Normaal starte itunes meteen op en synchroniseerde hij meteen maar nu doet itunes dat niet meer.

- kabel los gemaakt en weer opnieuw aangesloten, zowel in de telefoon alsmede de usb aansluiting.
- iphone uitgezet en weer aan
- ik heb gezocht naar iets van verbinding forceren maar dat heb ik niet kunnen vinden.

Iemand een suggestie ?

Alvast bedankt.

Groeten

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 augustus 2011 om 21:30 ----------

even een kleine update van het probleem.

Ik heb ook de stappen doorlopen die apple voorschrijft op hun website maar dat heeft ook niet geholpen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 augustus 2011 om 21:36 ----------

Opnieuw opstarten heeft ook niet geholpen

johanneslol1 19-08-11 11:34

Zet iTunes er eens opnieuw op. :) het klinkt als een probleem met de driver.

BDR73 19-08-11 11:37

Zal het eens proberen, maar wel raar dat ie het van de een op de andere dag niet meer doet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 augustus 2011 om 10:47 ----------

Na het herinstalleren krijg ik een foutmelding:

0xE000065

Ik ga nu itunes er fysiek afgooien en met een registerprogramma alles verwijderen van itunes (ja ik heb windows en nog geen mac) en dan maar opnieuw installeren.

Wordt vervolgd.

p.s.
als iemand weet wat deze fout inhoud........

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 augustus 2011 om 10:55 ----------

Wederom BEDANKT een volledige nieuwe instal heeft wonderen gedaan.
Ik kan weer synchroniseren.

BDR73 21-08-11 21:25

Nu twee dagen later zegt ie ineens dat ik niet de 64 bit versie heb.
Die heb ik dus gedownload en wederom alles opnieuw geinstalleerd maar de melding dat ik niet de 64 bit versie heb blijft.

Windows heeft van die rare problemen maar altijd op te lossen maar apple doet toch ook erg vreemd, en ik stond net op het punt van bezwijken of toch bij windows blijven.

Iemand ervaring hiermee ??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:58.