//

Iphone 4 niet gevonden

Iphone 4 niet gevonden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik ben van de week overgegaan van Win 7 naar Ubuntu, Linux, Nu heb ik via Virtualbox win 7 er op gezet in een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-08-11, 17:50
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard Iphone 4 niet gevonden

Hoi

Ik ben van de week overgegaan van Win 7 naar Ubuntu, Linux,
Nu heb ik via Virtualbox win 7 er op gezet in een VM., dit alleen maar om Itunes aan de praat te krijgen.

Onder Linux kan ik ook Wine installeren, maar dat liep heel slecht.
Maar nu wordt de Iphone helemaal niet gevonden.

wie heeft een oplossing voor me.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-11, 18:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Wine kan je vergeten en bijgevolg ook CrossOver. Daar draait geen enkele moderne versie van iTunes onder. Doe geen moeite.

Het probleem in VirtualBox is hoogstwaarschijnlijk dat je geen hardware USB-poort gebruikt maar een virtuele USB-poort. Ik ken VirtualBox niet zo goed, heb het ooit eens één keer gebruikt in OS X maar even snel weer verwijderd. Kijk eens of er geen enkele manier is om de hardware USB-poort van de PC te gebruiken ipv. van een virtuele USB-poort.

In serieuze virtualisatie software onder OS X zoals Parallels of VMWare Fusion kan dat dus wel. En iTunes in een Windows virtuele machine ziet dan ook echt de iDevices.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fout:De iphone kan niet worden gesynchroniseerd de vereiste schijf is niet gevonden. Merit iPhone algemeen 4 29-01-11 17:38
Windows: iPhone wordt niet meer gevonden Thomas14 iTunes 5 08-09-10 13:43
iPhone 2g gevonden in West Friesland (eigenaar gevonden) Simple Archief 24 29-06-10 09:02
Iphone word niet gevonden in Itunes Blijft hangen op apple logo. Boy van Baal iTunes 1 10-09-09 14:03
Foto: iPhone wordt niet gevonden => Windows SP2? singarne Muziek, foto & video 5 17-04-08 11:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:36.