iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   1394 fout herstellen in itunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/98193-1394-fout-herstellen-itunes.html)

Topcat2108 28-08-11 13:11

1394 fout herstellen in itunes
 
Hallo,

Ik heb sinds een 1 week een iphone 4 zwart 16 gb ik had hem geupdate naar 4.3.5 ik wildeze jailbreaken maar dit ging niet toen heb een gejalibreka versie gevonden en geinstalleerd met redsnow maar nu blijft mijn iphone op het scherm staan itunes en het usb kabeltje en wil ik hem herstellen met de de nieuwe software via itunes krijg de melding 1394 fout heb van alles geprobeerd maar niks werkt hoe kan nu de software versie 4.3.5 weer p iphone werkend krijgen zonder hem op te sturen.

Groetjes Rene

Northsider 28-08-11 13:59

Je hebt er al 4.3.5. op staan en wilt herstellen naar een custom met deze versie?
Probeer het eens door de iPhone in DFU i.p.v. recovery mode te zetten.
Al op een andere pc geprobeerd?
Edit: Hier al gekeken? http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...r-4-3-3-a.html

Topcat2108 28-08-11 14:06

In dvu heb ik geprobeerd maar itunes blijft die melding geven ik ga hem morgen maar naar de winkel brengen denk niet dat dit op te lossen om gewoon de originele software er op te zetten andere pc heb ik nog niet geprobeerd maar heeft dat zin dan ?

Ik heb dit programma tinyumbrella-5.00.09 - maar die functie wat in jou link zitten niet in dit programma en ik heb geen shc bestanden opgeslagen

Northsider 28-08-11 19:01

Bij mij maakt t wel uit.Heb op mijn normale pc (Windows 7) bij het herstellen ook wel eens foutmeldingen gehad,maar op mijn oude pc (Windows XP) werkte het zonder problemen.

Topcat2108 28-08-11 19:02

Hij doet het weer maar ik wil graag de andere versie er op hebben om te jailbreaken de 4.3.3. en daar kom ik niet

XIII 28-08-11 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Topcat2108 (Bericht 702750)
Hij doet het weer maar ik wil graag de andere versie er op hebben om te jailbreaken de 4.3.3. en daar kom ik niet

Dat kan alleen als je de SHSH blobs (eerder!) hebt opgeslagen:

Persoonlijke handtekeningen van Apple: een overzicht (jailbreak)

justin2108 28-08-11 19:25

Ik heb dit ook een keer gehad op windows 7 met firewall.

ik werd helemaal gek, toen sloot ik de virus scanner af werkte niet, firewall uit gezet en hoppa hij deed het weer. heel raar maar waarschijnlijk stopte me firewall een pakketje die naar apple wordt gestuurd.

nu ik er zo over na denk zou ik wel graag weten waarom apple dat pakketje nodig heeft ??

Mvg,
justin

Topcat2108 28-08-11 19:26

die heb ik niet opgeslagen omdat ik pas de telefoon 1 week heb en dat niet wist ik heb maar ik heb wel de versie gedownload als ik het goed begrijp kan ik nu niet meer terug dan

XIII 28-08-11 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Topcat2108 (Bericht 702756)
die heb ik niet opgeslagen omdat ik pas de telefoon 1 week heb en dat niet wist ik heb maar ik heb wel de versie gedownload als ik het goed begrijp kan ik nu niet meer terug dan

Aan alleen de firmware heb je inderdaad niets. Je zit vast aan 4.3.5.

Topcat2108 28-08-11 19:30

oke dan heb ik pech kan ik hem niet jailbreaken en mijn whatsappmessenger niet installeren die had me broer erop gezet van zijn account maar die kreeg ik niet in mijn itunes account overgezet

XIII 28-08-11 19:35

Aankopen zijn accountgebonden.

Topcat2108 28-08-11 19:36

dacht ik al mijn broer heeft met zijn account in gelogen via mijn iphone maar hij pakt hem niet met synchroniseren op mijn account

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 augustus 2011 om 19:47 ----------

versie 4.3.5 die ik heb is die al te jailbreaken ?

thafalc 05-09-11 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Topcat2108 (Bericht 702638)
Hallo,

Ik heb sinds een 1 week een iphone 4 zwart 16 gb ik had hem geupdate naar 4.3.5 ik wildeze jailbreaken maar dit ging niet toen heb een gejalibreka versie gevonden en geinstalleerd met redsnow maar nu blijft mijn iphone op het scherm staan itunes en het usb kabeltje en wil ik hem herstellen met de de nieuwe software via itunes krijg de melding 1394 fout heb van alles geprobeerd maar niks werkt hoe kan nu de software versie 4.3.5 weer p iphone werkend krijgen zonder hem op te sturen.

Groetjes Rene

NIET TERUGBRENGEN NAAR DE WINKEL! ALS JE JAILBREAK ER NOG OP STAAT KRIJG JE HEM NET ZO TERUG ALS DAT JE HEM GAF! ik weet dat restoren via itunes niet lukt. dat probleem had ik ook. probeer in plaats van via itunes die nieuwe software erop te zetten, via cydia de elementen van cydia uit de map "packages" te verwijderen. als je die hebt verwijderd, probeer dan opnieuw te restoren via itunes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:46.