//

Kan iphone "niet" machtigen

Kan iphone "niet" machtigen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Ik heb mijn pc opnieuw moeten installeren, en nu kan ik geen muziek meer op mn iphone zetten. Als ik bij de itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-11, 15:48
SBTM SBTM is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 7
Standaard Kan iphone "niet" machtigen

Hey mensen,

Ik heb mijn pc opnieuw moeten installeren, en nu kan ik geen muziek meer op mn iphone zetten.

Als ik bij de itunes store de iphone doe machtigen dan krijg ik wel de melding dat het mijn 3e machtiging van de 5 is maar vervolgens kan ik nog steeds geen muziek erop zetten.

Als ik wil synchroniseren moet ik de iphone leegmaken, als ik dit doe verlies ik dan ook alle gegevens in de telefoon zoals telefoonnummers en berichten, apps etc of gaat het enkel om de muziek ? Als alleen alle muziek verwijderd wordt dan is het geen probleem dat zet ik er zo weer op.

(p.s. Ik heb een macbook en een windows pc, de windows pc is opnieuw geinstalleerd en met de macbook heb ik nooit gesynced het zou mooi zijn als ik het met ze allebei zou kunnen doen hierna, maar als ik alweer vanaf 1 pc mijn telefoon kan beheren ben ik geholpen)

Greets
SBTM
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-11, 10:46
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

Dat je er geen muziek op kunt zetten, is eigenlijk logisch. De iPhone herkent de nieuwe installatie van iTunes niet als 'zijn' bibliotheek en vraagt je daarom of je de iPhone wilt leegmaken en synchroniseren met je nieuwe iTunes. Ik weet echter niet of je daarmee alles kwijt raakt. Ik denk van niet, het gaat om de muziekbibliotheek als ik me niet vergis.
  #3  
Oud 16-09-11, 11:43
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Als je een backup had van de map iTunes muziek voor de herinstallatie, en je had die nu teruggezet, dan zanikte je iPhone niet.

Nu 'ziet' je iPhone ineens een nieuwe iTunes (weliswaar dezelfde content, maar een andere identiteit) en weigert de syncen. Je hebt idd geen keus dan je iPhone te laten wissen. Al je muziek wordt van je iPhone gewist.

Je kunt overigens eerst ook je iPhone aansluiten en syncen (en dus het wissen) negeren, door op 'nee' te klikken. Dan vervolgens bij 'apparaten' links in iTunes naar je iPhone gaan, rechtermuisknop -> 'zet aankopen over'. Dan worden iig eerst je apps (en aangekochte muziek die op je iPhone staat) in je iTunes gezet, inclusief (dacht ik) de savedata / instellingen.
  #4  
Oud 16-09-11, 11:45
SBTM SBTM is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 7
Standaard

Bedankt voor de info, maar ik heb het maar gewoon geprobeerd.
Ik heb wissen & opnieuw syncen gedaan en het is alleen de muziek die gewist wordt.

Mijn contacten telefoon nummers berichten fotos etc. bleven gewoon staan

Ballengooier met alle respect, je post klopt dus niet.
  #5  
Oud 16-09-11, 11:47
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ah mooi! Dat is alleen maar goed nieuws! Ik pas m'n bericht nog even aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct Lancia iPhone Navigatie 14 10-10-09 14:57
iPhone 3G: "De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan." JSM93 Unlock 20 09-03-09 21:52
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
Help.., "iPhone kan niet worden hersteld"... CadmanF Archief 13 14-03-08 23:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:43.