iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Foutmelding -42032 itunes Iphone synct niet (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/99378-foutmelding-42032-itunes-iphone-synct-niet.html)

BrigitteC 22-09-11 10:37

Foutmelding -42032 itunes Iphone synct niet
 
Ik heb sinds enkele dagen een Itunes probleem en mij Iph4 synchroniseert niet meer. Itunes versie 10.4.1.10 en krijg bij aanmelding: 'onbekende fout -42032, vervolgens druk ik op ok en vraag hij even later voor opnieuw machtigen van de computer voor itunes. Ik probeer bestanden (muziek) te sychroniseren met Iphone maar hij neemt de wijzigingen niet over. Heb al overal gegoogled, ook apple werkt niet echt mee. Wie kan me helpen...ik weet het echt niet meer!!! zo jammer want ik vind het echt een goed systeem. Maar dan moet het wel blijven werken. HELP AUB...speciaal hiervoor geregistreerd....:confused:

jemmie 22-09-11 13:00

Dit heeft met 10.2 ook gespeeld: link

Gebruik je Windows 7, lijkt dan op te lossen te zijn door eenmalig iTunes met admin rechten uit te voeren.

BrigitteC 22-09-11 13:35

ben dus al bezig geweest...Heb itunes er helemaal van comp verwijderd en weer vers geinstalleerd. Melding 42032 blijft maar het machtigen lijkt nu wel weg te zijn. De oplossing van admin rechten heb ik al eerder gelezen. Maar idd, alleen kan ik het niet. Kan iemand me helpen misschien stap voor stap?
Bedankt vast...

jemmie 22-09-11 20:31

Sorry, maar ik ben voorlopig niet in de gelegeheid om achter een Windows computer te zitten en je stap voor stap te helpen. Maar als je iTunes afsluit, de iPhone aangesloten laten, en via het start menu met de rechter muis toets op iTunes klik zou je de mogelijkheid moeten krijgen om deze met admin of beheerders rechten te starten.

Daarna zou je nogmaals moeten syncen.

Ervan uitgaande dat je Windows 7 of vista hebt.

BrigitteC 22-09-11 21:42

Hi Jemmie, Bedankt voor je reactie en ik heb het geprobeerd. Heb ook (na lezen van eerdere posts) de map SCfolder, verwijdert. Muziek is terug in itunes, speelt ook goed af. Ik krijg de fout melding 42032 niet meer, ook nu bij tweede keer opstarten itunes, de melding van machtiging etc. niet meer...dus so far so good. Alleen de muziek krijg ik niet meer op mijn telefoon. Zou het iets met een verkeerde map te maken hebben? wie o wie kan me helpen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2011 om 22:37 ----------

opgelost. Heb idd c:\documents & settings\all users\application data\apple computer\itunes gedaan, de sc folder verwijderd. Ook idd rechter muisknop en dan die users gestart, vervolgens waren er een aantal meldingen weg, maar nog steeds geen muziek op iphone. Moet je natuurlijk in de iphone settings weer alles juist aankruisen en niet alleen in de bibliotheek. Ik had eenhelder moment. Dank voor reacties. Het staat weer erop en ik ga voorzichtig zijn met het updaten.
THX:O

dedongel 25-09-11 12:36

Ik heb dezelfde foutmelding. Naast dat de iPhone niet meer synchroniseert, loopt iTunes ook binnen de minuut vast. Ook na het opnieuw installeren van iTunes is dit niet verholpen. Iemand een suggestie wat ik hieraan kan doen?

BrigitteC 25-09-11 14:38

mogelijke oplossing
 
Ja, je moet dus dat pad C:\ intypen (zie mijn eerdere bericht) Een backup maken van je bibliotheek, die backup op je bureau blad parkeren.
Vervolgens moet je er ook op letten dat bij het syncen van je telefoon met een nwe itunes ook je andere instellingen waarschijnlijk zijn verdwenen. Dus als je op je Iphone alleen maar bepaalde nummer wilt synchroniseren je die ook bij info iphone, muziek moet aanvinken.
Met het verwijderen van de scinfo map leek het bij mij voorbij met de foutmeldingen. Als je zoekt op de foutcode voor oplossingen op dit forum, kom je ook wel op bepaalde ideetje om te proberen.

dedongel 26-09-11 19:40

Hoe je er ooit opgekomen bent dat dit een oplossing is, geen idee, but it worked like a charm. Hartstikke bedankt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2011 om 21:21 ----------

Helaas, toch te vroeg gejuicht. De foutmelding is weliswaar weg, maar Itunes blijft vastlopen. De Itunes store werkt ook niet meer en het synchroniseren zorgt er alleen maar voor dat aangeschafte nummers van de Iphone verdwijnen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:27.