//

Itunes detecteert mijn Iphone niet meer en Iphone reageert niet meer

Itunes detecteert mijn Iphone niet meer en Iphone reageert niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Veel van de klachten op het forum lijken op de meine, maar geen enkele is (zo ver ik na lang zoeken kon vinden) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-11, 17:46
Domi001 Domi001 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard Itunes detecteert mijn Iphone niet meer en Iphone reageert niet meer

Beste lezers,

Veel van de klachten op het forum lijken op de meine, maar geen enkele is (zo ver ik na lang zoeken kon vinden) identiek.

Een paar uurtjes geleden heb ik geprobeerd mijn Iphone te resetten via: General > Reset > Erase All Content and Settings

Ik wil hem morgen verkopen omdat ik een Iphone 4 heb besteld.
Nu geeft de Iphone bij voorbaad al aan dat het een uurtje of 2 kan duren voordat hij klaar is. Maar toen na 4 uur het laadbalkje al een hele tijd verdwenen was en ik al bijna 2 uur het appeltje in beeld zag, heb ik hem toch maar eens op Itunes aangesloten, om tot de de conclusie te komen dat Itunes hem niet meer detecteerd.
Door op de Home en Sleepknop in te drukken kan ik hem nog uitzetten, en weer aanzetten, maar ik blijf het appeltje te zien krijgen, niet meer en niet minder.
Ook aansluiten op de pc met de home-knop ingedrukt helpt niet.
Wie kan mij helpen?
Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-11, 12:25
niets70 niets70 is offline
• iOS 4.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Ik hoop dat je snel antwoord krijgt. Gisteren een UPdate proberen te maken. Bij het maken van een reserve kopie, gaf de computer een fout melding waarna hij de procedure stoip zette. Daarna kon ik niets meer doen, en ook het herstellen gaat niet meer. Wat kan ik doen.
  #3  
Oud 16-10-11, 13:32
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

De iPhone in DFU Mode zetten en dan herstellen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes/ laptop reageert niet meer op iPhone?! Dim iTunes 7 01-11-10 21:25
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone Rich E. iTunes 0 18-09-10 17:19
iPhone: Na jailbreak herkent Itunes mijn Iphone niet meer 00melo00 Jailbreak 0 31-03-10 07:39
mijn pc (windows) vind mijn ipod touch 8GB 3G niet meer en itunes ook niet stifler iTunes 0 04-02-10 20:23
Windows: itunes reageert niet meer na aansluiten iphone relax-kerris iTunes 3 23-03-09 21:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:46.